نمایش «آتل» در جشنواره آمریکایی

انیمیشن کوتاه «آتل» ساخته مهدی صدیقی در جشنواره فیلم آستین نمایش داده می‌شود.

به گزارش ایسنا، «آتل» به تازگی در جشنواره آستین پذیرفته شده که سی‌دومین دوره آن از ۳ تا ۱۰ آبان در تگزاس آمریکا برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم آستین که از زمان آغاز به کار آن در ۳۱ سال پیش به عنوان جشنواره نویسندگان شناخته می‌شود، اهمیت روایت را در هسته فیلمسازی به رسمیت می‌شناسد.

«آتل» که تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است، بارها در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی، نمایش داشته است. این فیلم به تازگی جایزه بهترین انیمیشن کوتاه جشنواره ایندیگو مون آمریکا را دریافت کرده است.

انیمیشن کوتاه «آتل» درباره راننده‌ای است که در جاده خاکی به کمک بازوی مکانیکی که روی کامیون قرار دارد، در حال تعویض تیرهای چراغ برق چوبی قدیمی با تیرهای بتنی جدید است. او با پرنده‌ای که روی یکی از تیرهای چوبی لانه دارد، درگیر می‌شود. 

عوامل این انیمیشن کوتاه عبارتند از نویسنده و تهیه کننده و کارگردان: مهدی صدیقی، مشاور کارگردان: علی فتوحی، طراح کاراکتر و کانسپ، استوری بورد و استوری ریل، مرضیه عرفان‌منش، انیماتورها: سارا حنیف، محمد استادیان، مهدی خلیلی، فرید سپهر، آهنگساز: پیام آزادی، صداگذار: محمد قاسمی، رنگ: فروزان اکبرنیام طراح پوستر: مهدی رمضان‌نژاد، مدیرتولید: حانیه رخشنده، تدوین، کامپوزیت: مهدی صدیقی.

انتهای پیام 

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403072418848
  • خبرنگار : 71454