آروسک‌های مهریز به نمایش درمی‌آیند

شهردار مهریز از برگزاری رویدادی دو روزه با عنوان نمایشگاه آروسک‌های(عروسک‌های) مهریز با هدف حفاظت از محیط زیست و آشنایی با گونه‌های نمایش‌های عروسکی ایرانی خبر داد.

«حمیدرضا زارع» در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به برگزاری این رویداد طی روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه، گفت: این رویداد در قالب برپایی نمایشگاهی از عروسک‌ها و نیز چندین کارگاه‌ آموزشی با حضور اساتید مطرح برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه این رویداد نیز ماحصل برگزاری ۲۵ کارگاه آموزشی ساخت عروسک‌های نمایشی با مواد بازیافتی خواهد بود که با حمایت شهرداری و شورای شهر مهریز و با شعار حفاظت از باغشهر تاریخی مهریز دایر خواهد شد.

به گفته زارع، این کارگاه‌های آموزشی طی مدت سه ماه تعطیلات تابستان و با مشارکت یک هزار نفر از اقشار مختلف مردم مهریز اعم از دانش‌آموزان، سالمندان، پاکبان‌ها و معلولان و حمایت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی،  کتابخانه‌ها، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و انجمن نمایش مهریز و خانه سالمندان مهریز برگزار شد.

شهردار خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این رویداد و معرفی و تجلیل از سازندگان عوسک‌های منتخب بعد از ظهر پنجشنبه ۲۶ مهرماه در سالن پردیس شکیب مهریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403072418818
  • خبرنگار : 50219