استاندار یزد:

خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نظام بی‌نظیر است

استاندار یزد با اشاره به عظمت کارها و خدمات بی‌حد و حصر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: فعالیت های مجموعه سپاه در عرصه های استانی، ملی و بین المللی بی نظیر بوده و شایسته تقدیر است.

«محمدرضا بابایی» در نشست مشترک با اعضای شورای فرماندهی سپاه الغدیر، ضمن اشاره به عظمت کارها و خدمات بی‌حد و حصر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: فعالیت‌های مجموعه سپاه در عرصه‌های استانی، ملی و بین المللی بی نظیر بوده و شایسته تقدیر است.

وی در همین راستا ادامه داد: امروز دنیا سر تعظیم در برابر ایران فرو می‌آورد که بخش اعظم آن به همت حضور پایدار و مقتدر شما در میادین مختلف است.

بابایی با بیان اینکه ما در دوران جبهه و جنگ، هم لباس شما بودیم و واقعاً مدیون سپاه هستیم، گفت: این نیروی عظیم در حفاظت از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، نقش بسیار مهمی دارد.

استاندار با بیان این که اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به خاطر حضور قوی سپاهیان در میدان است، گفت: حضور شما در عرصه‌های مختلف، موجب شده تا دشمنان نتوانند به هدف‌های شوم خود دست یابند.

وی با اشاره به انتخاب دکتر پزشکیان به عنوان رییس جمهور و حرکت در راستای وفاق ملی گفت: دشمن همواره تلاش می‌کند تا فاصله ایجاد کند، اما ما با همدلی و همبستگی می‌توانیم این تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، بابایی در بخش پایانی سخنانش بر تبیین بیش از پیش اقدامات و فعالیت های مورد پیگیری مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، تاکید کرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403072418797
  • خبرنگار : 50214