انتشار کتابی با موضوع آموزش در تربیت‌بدنی در جهاددانشگاهی قزوین

کتاب «روش تدریس و آموزش در تربیت‌بدنی» با تألیف «سینا ملک‌زاده طالشمیکائیل» و «حامد اصولی اودلو» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

به گزارش ایسنا، با توجه به اهمیت درس تربیت‌بدنی و تغییرات سریع و مداوم در شیوه‌های آموزش به کودکان در دنیا، ضرورت تغییر شیوه‌های آموزش تربیت‌بدنی در مدارس کشور و استفاده از تجربیات و داشته‌های سایر کشورها در زمینه به‌کارگیری روش‌های نوین آموزش این درس، بسیار مهم و حیاتی است، در کتاب «روش تدریس و آموزش در تربیت‌بدنی» نیز سعی شده است روش‌های جدید در تدریس و آموزش در تربیت‌بدنی ارائه شود.

کتاب «روش تدریس و آموزش در تربیت‌بدنی» روش‌های منطقی و قابل‌فهم تدریس تربیت‌بدنی در پایه‌های مختلف تحصیلی را، از پیش‌دبستانی تا پایان دوره متوسطه، عرضه می‌کند. الگوی آموزشی که معجونی از نظریه، برنامه‌ریزی، رفتار معلم، رفتار دانش‌آموز و سنجش است، در واقع طرحی جامع یا طرحی اولیه برای تدریس به دست می‌دهد.

فصل اول کتاب با سیر تحول آموزش در تربیت‌بدنی آغاز می‌شود. فصل دوم به توصیف الگوهای آموزشی، فصل سوم به توصیف و بررسی دانش‌های موردنیاز معلم برای آموزش، فصل چهارم به بررسی راهبردهای تدریس، فصل پنجم به بررسی مهارت‌های تدریس، فصل ششم به سنجش یادگیری در تربیت‌بدنی و نهایتاً فصل هفتم به توضیح و بررسی کامل انواع الگوهای آموزشی مطرح در تربیت‌بدنی می‌پردازد. هر الگو به‌گونه‌ای طراحی‌شده تا برای همه واحدهای درسی تربیت‌بدنی قابل‌ استفاده باشد و هر آنچه برای سازمان‌دهی، اجرا و سنجش واحد درسی است را دارد.

کتاب «روش تدریس و آموزش در تربیت‌بدنی» که توسط «سینا ملک‌زاده طالش میکائیل» و «حامد اصولی اودلو» تألیف شده در ۱۹۳ صفحه و قطع وزیری به بهای ۱۹۰ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب به آدرس https://B2n.ir/x70453 مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403072418720
  • خبرنگار : 50060