مدیرعامل آبفا استان:

عملیات ساخت مخزن پنج هزار متر مکعبی آب شرب شهر ایلام آغاز شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عملیات اجرایی احداث مخزن پنج هزار مترمکعبی آب شرب شهر ایلام واقع در جنب تصفیه خانه مرکزی آب در کمربندی شرقی با اعتبار۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

«محمد محمدی» در این خصوص اظهار کرد: محله مهرآباد ( بانبرز) و مناطق اطراف در سال جاری، همزمان با شروع فصل گرم، یکی از مناطق شهر ایلام بود که با توجه به وضعیت توپوگرافی شهر، توسعه شهری و ساخت منازل در بالاتر از مخزن ۶ هزار مترمکعبی، با مشکلات جدی از جمله قطعی مکرر و افت فشار در توزیع آب مواجه شد.

وی ادامه داد: به‌همین دلیل ساخت مخزن پنج هزار مترمکعبی در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با توجه به پیگیری انجام شده این پروژه وارد فاز اجرایی و عملیاتی شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آبفا استان ایلام، مدیرعامل آبفای استان ایلام با بیان اینکه این مخزن در بالاتر از تصفیه خانه مرکزی آب شرب شهر ایلام واقع در کمربندی شرقی احداث می شود، تصریح کرد: با بهره برداری از آن علاوه بر تامین فشار شبکه توزیع، ایستگاه پمپاژ  R۲_ R۳ حذف و عملا اقدام موثر در جهت جبران نوسانات مصرف آب، توزیع عادلانه آب و مدیریت فشار شبکه‌های توزیع انجام خواهد شد.

محمدی یادآور شد: تامین اعتبار این پروژه از محل اعتبارات عمرانی به میزان اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال است و امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات، این مخزن در مدت زمان پیمان هشت ماهه افتتاح شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403072418707
  • خبرنگار :