مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان:

توجه به زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق محروم در راستای کاهش شکاف دیجیتال است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: توجه به زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق محروم در راستای کاهش شکاف دیجیتال است.

مجتبی صارمی امروز ۲۴ مهرماه در مراسم افتتاح سایت جدید ارتباطی روستای چگنی‌کش، اظهار کرد: توجه به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی در مناطق روستایی و محروم در راستای ایجاد عدالت ارتباطی و کاهش شکاف دیجیتال و دسترسی همگانی به شبکه تلفن همراه و اینترنت پر سرعت جهت دسترسی به خدمات الکترونیکی و توسعه اقتصاد دیجیتال است.

وی بیان کرد: از اولویت‌های ابلاغی وزارت ارتباطات است که در استان لرستان نیز این مهم با جدیت در دستور کار اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد.

صارمی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های در دست اقدام اداره متبوع در زمینه توسعه ارتباطات روستایی افزود: سایت روستای چگنی کش با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال که از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و با تلاش همکاران در اپراتور ایرانسل با تکنولوژی ۴G به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اضافه کرد: یکی از سایت‌های مهم حوزه ICT استان در بخش شیروان شهرستان بروجرد است که تعداد پنج روستای اقماری را نیز با پوشش جمعیتی ۱۶۶۳ نفر را در قالب ۴۷۹ خانوار تحت پوشش قرار می‌دهد که قطعاً در رفاه حال مردم منطقه و توسعه و عمران آن نقش بسزایی ایفاد می‌کند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072418674
  • خبرنگار : 50176