مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد:

فراهم شدن امکان ثبت نظر به صورت الکترونیکی برای مراجعه‌کنندگان برق فارس

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از فراهم شدن امکان ثبت نظر به صورت الکترونیکی جهت سنجش میزان رضایتمندی مراجعه‌کنندگان از خدمات این شرکت خبر داد.

محمدرسول تحفه امروز، ۲۴ مهرماه در نشست شرکت توزیع نیروی برق فارس با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت سنجش رضایتمندی ذینفعان و به ویژه مراجعین که چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری خدمت دریافت می‌کنند، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از طریق استقرار سامانه نظرسنجی الکترونیکی، بستر لازم جهت ثبت نظرات را  فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: جهت نظرسنجی از مراجعین حضوری در حوزه  ستادی و در مدیریت‌های توزیع نیروی برق شهرستان‌ها، پوستر کد دو بعدی تهیه و در اختیار مراجعه‌کنندگان  قرار می‌گیرد تا با اسکن این کد، لینک نظرسنجی را مشاهده و نسبت به ثبت نظر اقدام کنند.

تحفه با بیان اینکه بستر نظرسنجی از مراجعین غیر حضوری که خدمات را از طریق سایت شرکت دریافت می‌کنند، نیز فراهم شده است، گفت: در صفحه اصلی سایت، آیتم نظرسنجی قرار داده شده است و مراجعه‌کنندگان می‌توانند از این قسمت نسبت به ثبت نظر اقدام کنند.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یادآور شد: در این قسمت، نظرسنجی برای مراجعین حضوری شرکت که به هنگام مراجعه موفق به ثبت نظر از طریق اسکن کد دوبعدی نشده‌اند نیز مجدداً فراهم است.

وی بیان کرد: نتایج به صورت آنلاین در دفتر روابط عمومی دریافت  و به مقام ارشد سازمان ارائه می‌شود و در صورت وجود نقاط قابل بهبود، موارد تعیین و اقدامات لازم جهت رفع آن‌ها توسط واحدهای تخصصی انجام می‌گیرد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تاکید کرد: بی‌تردید شرکت در نظرسنجی برای ارائه هرچه بهتر خدمات این شرکت موثر خواهد بود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072418615
  • خبرنگار :