محمدی عراقی:

نیروهای جبهه مقاومت دشمن صهیونیستی را مستاصل کرده‌اند

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم گفت: نیروهای جبهه مقاومت با الهام از آموزه‌های قرآن و مکتب امام راحل(ره) می‌درخشند و دشمن صهیونیستی را مستاصل کرده‌اند.

آیت الله محمود محمدی عراقی، امروز(۲۴ مهر) در دومین روز کنگره بین المللی «امت مقاومت» که به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است، گفت: ادبیات مقاومت که منشاء قرآنی دارد، امروز به عنوان یک گفتمان عمومی در منطقه و در سطح بین‌المللی جلوه‌گر شده و این نشانه خوبی برای نصرت الهی و موفقیت و پیروزی ملت‌های مقاوم است.

وی با بیان اینکه وضعیت جبهه مقاومت چه در میدان و چه در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی مطلوب است، افزود: نیروهای مقاومت با الهام از آموزه‌های قرآن و مکتب امام راحل(ره) می‌درخشند و دشمن را مستاصل کرده‌اند و در برابر جنایت‌های دشمن ایستاده‌اند و هرگز زیر بار ذلت نمی‌روند.

محمدی عراقی با بیان اینکه هدف دشمن تجزیه کشورهای اسلامی از جمله ایران است، گفت: باید با قدرت مقابل دشمن صهیونیستی بایستیم. رژیم صهیونیستی رژیمی اشغالگر، توسعه‌طلب، متجاوز و نژادپرست است و اگر لحظه‌ای غفلت کنیم، قدم به قدم پیش خواهد آمد.

نماینده پیشین مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دفاع از فلسطین، غزه و لبنان اقدامی راهبردی و استراتژیک است، افزود: اگر بخواهیم استقلال، تمامیت ارضی، منافع و امنیت ملی خود را حفظ کنیم باید از مردم مظلوم فلسطین، غزه و لبنان دفاع کنیم.

وی با تاکید بر لزوم حمایت مسلمانان از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، گفت: مسلمانان نباید در برابر صدای مظلوم سکوت کنند. امروز همه وظیفه داریم از مردم فلسطین، غزه و لبنان حمایت کنیم.

محمدی عراقی با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی با سختی‌هایی همراه است، گفت: اگرچه مقاومت هزینه دارد، اما ثمره آن طعم شیرین پیروزی است.

این همایش دو روزه به همت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و با حضور جمعی از چهره‌های ملی و بین‌المللی محور مقاومت برگزاری شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403072418600
  • خبرنگار :