رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌دره:

تبیین اهداف و عزت جبهه مقاومت در هیئات مذهبی صورت گیرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌دره گفت: هیئات مذهبی با آگاهی‌بخشی و بسیج مردم، آنها را برای آماده‌سازی در مقابل نبرد بزرگ با رژیم صهیونیستی مهیا کنند.

حجت‌الاسلام مهدی خدابنده‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به تحولات اخیر در منطقه، عنوان کرد: اهتمام جدی‌تر در تبیین اهداف و عزت جبهه مقاومت انتظار می‌رود و هیئات مذهبی باید در تبیین مسائل و اهداف نظام اسلامی میدان‌دار باشند.

وی با بیان اینکه حزب‌الله لبنان نه تنها از کشور خود بلکه از کیان کشورها و ملت‌های مسلمان در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی محافظت و پاسداری می‌کند، تصریح کرد: گرامی‌داشت شهادت سیدحسن نصرالله و جریان‌سازی مکتب او در جامعه می‌تواند نمود واقعی حضور هئیت‌های مذهبی در میدان جهاد تبیین باشد.

خدابنده‌لو با اشاره به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت و تبریک پیروزی وعده صادق ۲، اظهار کرد: نقش مساجد و هیئات مذهبی در تبیین آرایش جنگی منطقه و لبنان و آماده‌سازی هسته‌های مقاومت مساجد و هیئات برای مقابله با رژیم صهیونیستی در اولویت قرار دارد.

وی در ادامه بیان کرد: تفاوت بین محور مقاومت و نیروهای جبهه مقاومت در این است که نیروهای مقاومت همواره بر مدار محور مقاومت حرکت می‌کنند و اقدامات آنها در چارچوبی از تدبیر و حکمت صورت می‌گیرد؛ به عنوان مثال، در عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت وارد سرزمین‌های اشغالی شدند و موازنه به نفع مقاومت تغییر یافت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه هیئات مذهبی خواست تا با آگاهی‌بخشی و بسیج مردم، آنها را برای آماده‌سازی در مقابل نبرد بزرگ با رژیم صهیونیستی مهیا کنند، افزود: هیئات مذهبی باید نقش محوری خود را در این مقطع حساس ایفا کنند، چرا که به زودی با فرمان ولی‌فقیه، اسرائیل نابود خواهد شد و نیروهای مقاومت در این پیروزی سهیم خواهند بود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072418583
  • خبرنگار : 50163