فروش مرغ بیش از قیمت مصوب تخلف است

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر قیمت مرغ گرم در سطح بازار استان ۹۰ هزار و ۶۶۰ تومان است و فروش بیش از این میزان تخلف محسوب می‌شود.

بهروز میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه قیمت مرغ در سطح بازار نوسان دارد، اظهار کرد: مرغ گرم در استان توسط سه کشتارگاه تامین می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه گوشت مرغ به وفور در بازار موجود است، اضافه کرد: همه روزه بازار مرغ رصد می‌شود، البته ممکن است قیمت در استان‌های همجوار به علت کمبود افزایش داشته باشد و همین امر منجر به افزایش درصد کمی در سطح استان شده تا از این طریق جلوی خروج مرغ گرفته شود.

وی در ادامه با بیان اینکه گوشت گرم گوساله وارداتی در راستای تنظیم بازار در فروشگاه‌های شهرستان شهرکرد، بروجن و لردگان توزیع می‌شود، گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم وارداتی ۳۱۰ هزار تومان بوده که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه هیچ‌گونه مشکلی در تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، تصریح کرد: توزیع گوشت گرم گوساله در راستای تنظیم بازار و با برنامه‌ریزی‌های لازم جهت گسترش توزیع، از خردادماه سال جاری آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: روزانه سه تا ۶ تن گوشت گرم وارداتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال توزیع است که برای سایر شهرستان‌ها نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در روزهای آینده توزیع صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403072418579
  • خبرنگار : 50975