معاون دانشگاه اعلام کرد:

ارائه ۲۵ دوره آموزشی در مرکز آموزش‌های مهراد دانشگاه شیراز

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز از برگزاری ۲۵ دوره آموزشی در مرکز آموزش‌های فرهنگی، هنری و مهارتی این دانشگاه خبر داد.

حامد تقوایی امروز، ۲۴ مهرماه در حاشیه بازدید از مرکز آموزش‌های فرهنگی، هنری و مهارتی دانشگاه شیراز گفت: این مرکز که از مردادماه جاری با حضور معاون فرهنگی وزیر علوم افتتاح شد، اقدام به برگزاری دوره‌های در حوزه‌های هنر و رسانه و فنی و مهندسی کرده است.

وی به اهداف راه‌اندازی مرکز مهراد در دانشگاه پرداخت و گفت: این مرکز با هدف تبیین و ترویج بینش درست تمدنی مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی، گسترش امید نشاط و پویایی در جامعه دانشگاهی، تقویت برند دانشگاه شیراز در آموزش‌های فرهنگی هنری، ترویج هنرهای اصیل ایرانی اسلامی، اعتلای فرهنگی فضای عمومی دانشگاه، ترویج و تقویت فرهنگ کار، تولید، کارآفرینی، نقش‌آفرینی دانشگاه در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم  و ارتقای کیفیت آموزشی مهارتی دانشجویان راه‌اندازی شده است.

تقوایی ادامه داد: معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز، طبق وظیفه‌ ذاتی و قانونی خود مرکز آموزش‌های فرهنگی دانشگاه شیراز را با نام «مهراد» و با رویکرد و راهبرد «آموزش مهارت‌محور و کارآفرین، هنر متعهد و تمدن‌ساز و علوم انسانی اسلامی» ویژه‌ دانشجویان، اساتید و کارکنان این جامعه‌ فرهیخته راه‌اندازی کرده و درصدد است تا دوره‌های آموزشی خود را در زمینه‌های هنر و رسانه و فنی و مهندسی، علوم انسانی، فرهنگ و تمدن و خانواده و سبک زندگی، به صدعنوان در هر ترم ویژه‌ی عموم دانشگاهیان و افراد علاقه‌مند در جامعه ارائه کند.

به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر و ثبت‌نام دوره‌ها می‌توانند به سایت مرکز آموزشی مهراد به‌نشانی https://mehrad.shirazu.ac.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072418336
  • خبرنگار :