بنی‌تمیم خبر داد

افتتاح چند پروژه مهم ورزشی سال‌ها روی زمین مانده خوزستان در هفته تربیت‌بدنی

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به تشریح پروژه‌های عمرانی ورزشی که در هفته تربیت‌بدنی به بهره‌برداری می‌رسند، پرداخت. 

حمید بنی‌تمیم در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری ستاد هفته تربیت‌بدنی و ورزش استان و افتتاح پروژه‌های ورزشی به این مناسبت، اظهارکرد: در این مرحله و به مناسبت هفته تربیت و ورزش چند پروژه شاخص ورزشی استان که نقش به سزایی در توسعه ورزش خوزستان دارد به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: سالن تمرینی شادگان، استخر سرپوشیده سوسنگرد، زمین چمن مصنوعی حمیدیه، زمین چمن مصنوعی غیزانیه، خوابگاه ورزشی گتوند و خوابگاه ورزشی لالی، شش پروژه ورزشی استان هستند که برخی از پروژه‌ها به عنوان اماکن ورزشی شاخص که سال‌ها بر زمین مانده بودند در هفته تربیت بدنی به بهره برداری می رسند. 

مدیرکل ورزش و جوانان‌ خوزستان با اشاره به برخی پروژه های شاخص نیز گفت: استخر سرپوشیده سوسنگرد بعد از ۱۳ سال به عنوان یکی از پروژه های شاخص ورزشی استان که سال ها جز مطالبات جدی مردم بود، به بهره برداری خواهد رسید. 

او همچنین با اشاره به خوابگاه های جدید ورزشی خوزستان‌ و شرایط ویژه و ایده آل این خوابگاه های جدید، عنوان کرد: خوابگاه ورزشی شهرستان های گتوند و لالی از ظرفیت های اررشمند ورزشی استان هستند که توان میزبانی مسابقات و توسعه گردشگری ورزش خوزستان را به شکل چشمگیری ارتقا می‌دهند که این خوابگاه های مجهز و ایده آل الاخره پس از ۱۰ سال در هفته تربیت بدنی امسال به افتتاح می‌رسند.

بنی تمیم افزود: همچنین علاوه بر ساخت این پروژه‌ها که بعد از چند سال به اتمام رسید، برای خوابگاه های ورزشی گتوند ۲ و نیم میلیارد، لالی ۲ میلیارد، آبادان ۲ میلیارد و ایذه ۵۰۰ میلیارد خرید تجهیزات هتلینگ و سیستم های سرمایشی و گرمایشی با بهترین استانداردها داشتیم که دو پروژه مذکور در هفته تربیت بدنی به بهره برداری میرسند.

وی در پایان  خاطر نشان کرد: طی دو سه سال اخیر به شکل کم سابقه‌ای بالغ بر ۱۸۶ پروژه ورزشی به بهره‌برداری رسید که تعمیر و تجهیزات از این امر مستثنی هستند، به طوری که در بحث تعمیر و تجهیزات هم اتفاقات کم‌سابقه و تاریخی رخ داده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403072418327
  • خبرنگار : 50228