کاهش ۴.۹ درصدی مصدومان ناشی از حوادث کار در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری گفت: در نیمه نخست سال جاری ۱۷۶ مصدوم حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد ۱۳ زن و ۱۶۳ مرد بوده‌اند و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

حمیدرضا نظیفی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی ۶ ماه گذشته، ۴۸۷۷ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری مراجعه کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری افزود: در این مدت از مجموع مراجعان نزاع به پزشکی قانونی استان، ۱۳۹۵ نفر زن و ۳۴۸۲ نفر مرد بوده‌اند.

نظیفی با بیان اینکه در نیمه سال آمار مصدومان حوادث کار ۱۸۵ نفر بود، بیان کرد: در نیمه نخست سال جاری ۱۷۶ مصدوم حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد ۱۳ زن و ۱۶۳ مرد بوده‌اند و نسبت به مدت مسابه سال گذشته ۴.۹ درصد کاهش را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه طی ۶ ماه نخست سال گذشته ۱۰ فوتی ناشی از حوادث کار گزارش شد، خاطر نشان کرد: در نیمه نخست سال جاری نیز ۱۰ نفر در حوادث کار فوت شدند.

نظیفی با بیان اینکه در این مدت ۲۶۲۹ نفر به دلیل صدمات ناشی از حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند، تصریح کرد: این تعداد سال گذشته ۲۷۶۴ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
 
مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری گفت: در این مدت از مجموع مصدومان ناشی از حوادث رانندگی ۷۶۷ زن و ۱۷۶۲ مرد به پزشک قانونی مراجعه کرده‌اند.

نظیفی با بیان اینکه سال گذشته ۲۰۰ نفر به دلیل حوادث رانندگی فوت شدند، خاطرنشان کرد: در سال جاری با کاهش ۲۰.۵ درصدی این تعداد به ۱۵۹ نفر رسید که ۱۳۱ نفر مرد و ۲۸ نفر زن گزارش شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403072418257
  • خبرنگار : 50975