حملات مقاومت لبنان به محل استقرار صهیونیست‌ها از جمله شهرک «کریات شمونا»

برای بیست و سومین روز متوالی، ارتش اشغالگر اسرائیل به تجاوزات گسترده خود به لبنان ادامه می‌دهد و قربانیان بیشتری از خود بر جای می‌گذارد این در حالی است که حزب‌الله حملات خود را به مواضع، پایگاه‌ها و محل استقرار ارتش اشغالگر و شهرک‌های آن تشدید کرده است.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و دفاع از لبنان و مردم این کشور و در جریان تلاش نیروهای پیاده نظام دشمن اسرائیلی برای نفوذ به حومه شهرک رب ثلاثین از ضلع شرقی ساعت ۶:۲۰ بامداد روز سه شنبه مبارزان مقاومت اسلامی با مسلسل و موشک با آن‌ها درگیر شدند و درگیری همچنان ادامه دارد.

در عین حال حزب‌الله لبنان تاکید کرد مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و مردمش، ساعت ۶ صبح روز سه شنبه شهرک «کریات شمونا» را با موجی از موشک‌ها هدف قرار دادند.

این در حالی است که رسانه‌های عبری به شنیده شدن صدای آژیرهای هشدار در کریات شمونا و اطراف آن اشاره کردند.

حزب‌الله لبنان همچنین امروز از هدف قرار دادن محل تجمع سربازان اشغالگر در مقر المرج با موجی از موشک‌ها برای چهارمین بار طی ۲۴ ساعت خبر داد.

مقاومت لبنان همچنین در بیانیه‌های دیگری به حملات موشکی به محل استقرار سربازان صهیونیست در خله ورده، در منطقه السدانه و برکه النقار در مزارع شبعا و البغدادی اشاره کرد. 

در ادامه عملیات‌هایش حزب‌الله لبنان گفت، سه تانک مرکاوای صهیونیست‌ها را در اطراف شهرک عیتا الشعب با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داده است که به طور دقیق به اهداف خود اصابت کرده‌اند و تعدادی کشته و زخمی برجای گذاشتند.

حزب‌الله لبنان همچنین شهر صفد اشغالی را نیز موشک باران کرد.

این در حالی است که شمال فلسطین اشغالی دوشنب شاهد ۳۳ عملیات نظامی با هدف هدف قرار دادن مراکز حساس بود که مهمترین آنها شلیک گلوله موشکی باکیفیت به پایگاه دریایی استلا ماریس در شمال غربی حیفا بود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۵
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403072418223
  • خبرنگار : 71145