معارفه مسئول جدید پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه ایلام

رئیس دانشگاه ایلام: رسالت بسیج حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است

در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه ایلام و فرمانده سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه، برگزار شد.

دکتر «طاهر علی‌محمدی» رئیس دانشگاه ایلام با تقدیر از زحمات شش ساله دکتر عباسی، اظهار کرد: دکتر عباسی شخصیتی «خوش فکر»، «مخلص» و «پی‌گیر» است، که برای ارتقای سطح خدمات پایگاه مقاومت اداری کارکنان تلاش زیادی انجام داد.

وی با آرزوی موفقیت برای دکتر «فرزاد محمدی» در سمت جدید، گفت: دکتر محمدی هم شخصیت «مخلص» و «پی‌گیر هستد، که ان شاء‌الله با رصدکردن نیازهای کارکنان، ارتباط با سایر پایگاه‌های مقاومت بسیج و کادرسازی، منشأ خدمات ماندگار در این سمت جدید خواهند بود.

رئیس دانشگاه ایلام، اصلی‌ترین وظیفه نهاد «بسیج» را حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و  تأکید کرد: بسیج باید پی‌گیری مطالبات مقام معظم رهبری را در کانون توجه قرار دهد.

دکتر علی‌محمدی، خواستار تدوین برنامه عملیاتی سالیانه در پایگاه مقاومت اداری کارکنان شد و گفت: باید با پی‌گیری و تعامل سازنده سازمانی تلاش شود، تا برنامه عملیاتی اجرا گردد و نتایج حاصل شده نیز مورد ارزیابی قرار گیرد و نقاط قوت و ضعف مشخص شود.

در این مراسم سرهنگ «اسد کاظمی» فرمانده سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با قدردانی از زحمات دکتر عباسی و آرزوی موفقیت برای دکتر محمدی، به حمایت‌های همیشگی دکتر علی‌محمدی از مجموعه بسیج اشاره کرد و گفت: رئیس دانشگاه ایلام با روحیه بسیجی و حمایت همیشگی از برنامه‌های بسیج، زمینه انجام فعالیت‌های ماندگاری را در دانشگاه ایلام فراهم کردند.

در ادامه دکتر عباسی گزارشی از روند فعالیت‌های پایگاه مقاومت اداری کارکنان در شش سال گذشته ارائه کرد و سپس دکتر محمدی نیز برنامه‌ای خود را برای اداره پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه ایلام تشرح کرد.

انتهای پیام 

  • دوشنبه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403072318174
  • خبرنگار : 50126