آنتونی هاپکینز بازیگر فیلم «مازراتی» شد

آنتونی هاپکینز به یک فیلم زندگینامه ای انگلیسی زبان در مورد خودروهای معروف و ایتالیایی مازراتی پیوست.

به گزارش ایسنا، در این فیلم با عنوان «مازراتی: برادران»، آنتونی هاپکینز بازیگر افسانه‌ای برنده اسکار نقش یک سرمایه دار ایتالیایی را ایفا می کند که روی  برادران مازراتی سرمایه گذاری می‌کند. فیلم «مازراتی» توسط آندره‌آ یرولینو تهیه کننده ایتالیایی تولید شده است.

آندره‌آ یرولینور پیش از این تهیه‌کنندگی فیلم زندگینامه ای به کارگردانی بابی مورسکو با عنوات «لامبورگینی: مرد پشت افسانه» را بر عهده داشته  و همچنین در میان تهیه کنندگان فیلم «فراری» ساخته مایکل مان نیز حضور داشت.

 آیرولینو در بیانیه‌ای گفت: «داشتن آنتونی هاپکینز، رویایی است که به حقیقت پیوسته است. توانایی بی‌نظیر او در تجسم شخصیت‌های پیچیده، بدون شک داستان ما را ارتقا می‌دهد و ما مشتاقیم ببینیم که او چگونه به نقش خود عمق می‌بخشد».

به گزارش ورایتی، سایر جزئیات درباره بازیگران فیلم «مازراتی: برادران» که فیلمبرداری آن به زودی در بولونیا آغاز خواهد شد، همچنان مخفی نگه داشته شده است.

مازراتی در سال 1914 در گاراژی در شهر بولونیا در مرکز ایتالیا توسط سه برادر به نام‌های آلفیری، اتوره و ارنستو تأسیس شد. سه شاخه‌ای که نماد این شرکت نیز تجلی یافته است. از همان ابتدا، این شرکت که اکنون به خاطر اتومبیل‌های لوکس عجیب و غریب شناخته می شود، به دنیای مسابقات اتومبیلرانی گره خورده بود. اولین خودروی مسابقه‌ای گرندپری مازراتی، به نام «تیپ 26»، وسیله‌ای است که آلفیری مازراتی در مسابقه جام مسینا در سال 1927 رانندگی می‌کرد که یک تصادف تقریباً مرگبار داشت. آلفیری چند سال بعد در 3 مارس 1932 در سن 44 سالگی بر اثر عوارض ناشی از آن تصادف درگذشت. در سال 1937، دو برادر دیگر مازراتی، سهام کنترلی شرکتی را که اکنون تحت مالکیت فیات است، فروختند.

جدیدترین بازی برجسته هاپکینز، نقش او به عنوان امپراتور وسپاسیان در سریال «آنهایی که در شرف مرگ هستند» ساخته رولند امریش بوده است.

 این بازیگر آمریکایی 86 ساله تاکنون دو بار برای بازی در فیلم‌های «سکوت بره‌ها» و «پدر» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شده است و از دیگر فیلم‌های سینمایی با نقش‌آفرینی او می‌توان «بازمانده روز» (۱۹۹۳)، «نیکسون» (۱۹۹۵)، »آمیستاد» (۱۹۹۷)، «مرد فیل‌نما» (۱۹۸۰)، «هواردز اند» (۱۹۹۲)، «دراکولای برام استوکر» (۱۹۹۲)، «سرزمین سایه‌ها» (۱۹۹۳)، «افسانه‌های خزان» (۱۹۹۴)، «با جو بلک آشنا شوید» (۱۹۹۸)، «نقاب زورو» (۱۹۹۸)، «ثور» (۲۰۱۱)، «ثور: دنیای تاریک» (۲۰۱۳)، «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه» (۲۰۱۷)، «ثور: رگناروک» (۲۰۱۷) و «دو پاپ» (۲۰۱۹) اشاره کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403072318072
  • خبرنگار : 71454