گالانت همتای آمریکایی خود را در جریان «حمله مرگبار» حزب‌الله قرار داد

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای به جزئیات گفت‌وگوی تلفنی وزیر جنگ این رژیم با وزیر دفاع آمریکا درباره حمله پهپادی اخیر حزب‌الله لبنان به اردوگاه تیپ گولانی در جنوب حیفا پرداخت که در آن وعده «پاسخی قاطع» به این اقدام حزب‌الله داده شده است.

به گزارش ایسنا، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی تلفنی با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا گفته حملات اخیر حزب‌الله لبنان علیه اردوگاه تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی با «پاسخ قاطع» مواجه خواهد شد.

حزب‌الله لبنان، پیشتر، اعلام کرد که در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به محله‌های «النویری» و «البسطه» در بیروت و سایر مناطق لبنان، یک اسکادران از پهپادهای هجومی به اردوگاه آموزشی تیپ گولانی در منطقه «بنیامینا» در جنوب حیفا به پرواز درآمدند که به کشته و زخمی شدن ده‌ها افسر و سرباز در این اردوگاه منجر شد.

خبرگزاری اسپوتنیگ گزارش داد که دفتر گالانت با اشاره به جزئیات تماس گالانت و آستین درباره این حمله، اعلام کرد که او توضیحات لازم را درباره این حمله مرگبار به آستین ارائه کرد که منجر به کشته شدن چهار تن از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی شد.

در بیانیه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی درباره این تماس آمده است: گالانت بر شدت این حمله و پاسخ قاطع به حزب‌الله در قبال آن تاکید کرد.

او همچنین به اقداماتی اشاره کرد که طبق ادعای او، ارتش رژیم صهیونیستی در حال انجام دادن برای هماهنگی با یونیفل (نیروهای صلح‌بان سازمان ملل در لبنان) برای پرهیز از آسیب زدن به آن‌ها است.

او همچنین از تصمیم واشنگتن برای ارسال سامانه پیشرفته دفاع موشکی «تاد» آمریکا به اراضی اشغالی «طی روزهای آتی» قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403072318055
  • خبرنگار : 71628