سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی منصوب شد

در حکمی از سوی رییس سازمان حفاظت محیط زیست، سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

به گزارش ایسنا، در حکمی از سوی شینا انصاری، هادی کیادلیری به عنوان سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

ظهر امروز (۲۳ مهر) جلسه تکریم و معارفه نوراله مرادی و هادی کیادلیری - معاون سابق و سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست - با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست برگزار شد.

در این جلسه هادی کیادلیری با اشاره به لزوم استفاده از تجربیات و برنامه‌های مدیران اسبق سازمان اظهارکرد: مشکلات محیط زیست و منابع طبیعی کشور به‌قدری زیاد است که اولویت‌بندی آن را سخت می‌کند و این تنها مساله ما نیست بلکه مساله تمام کشورهای دنیا محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسیر توسعه از استفاده بهینه از تجربیات گذشتگان می گذرد، افزود: ما در مرحله‌ای از توسعه قرار داریم که شرایط را برای ما استثنایی کرده است و کوچکترین غفلت در این زمینه صدمات جبران ناپذیری به ما خواهد زد که برخی از نمونه‌های آن نیز قابل مشاهده است.

سرپرست معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: بی‌توجهی به مسائل اکولوژیک در کشور فاجعه بار است و نمونه بارز آن دریاچه ارومیه است و این نشان می‌دهد که ملاحظات محیط زیستی باید در اولویت تصمیمات دولت‌ها باشد.

کیادلیری آگاهی دادن به مردم برای دستیابی به امر توسعه را بسیار مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: آگاهی می‌تواند موجب مسئولیت پذیری شود و این مولفه در دستور کار ما قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: امروزه توسعه یافتگی جوامع به توجه آن جامعه به محیط‌ زیست بر می‌گردد و فرهنگسازی و توجه به رفتار فردی کلید توسعه در رفتارهای جمعی ما خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست کیادلیری در پایان گفت: آموزش و مشارکت اجتماعی دو بال پرواز محیط زیست هستند و ما باید سعی کنیم مشارکت مردم به معنای سهیم کردن مردم در قدرت باشد نه مشارکت انفعالی و نمایشی و ما وظیفه داریم این امر را به نحو احسن انجام دهیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۰
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 1403072318044
  • خبرنگار :