کسب دو عنوان قهرمانی برای دوندگان کاشان

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان گفت: ورزشکاران کاشانی دو عنوان قهرمانی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور انتخابی تیم ملی را به دست آوردند.

محمدجواد سلامیان‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: «محمدجواد شجریان» از تیم آتش‌نشانی و «محمد آقاجانیان» از تیم فولاد امیرکبیر کاشان با کسب مدال طلای این مسابقات به عضویت تیم ملی دو و میدانی درآمدند.

وی افزود: مسابقات دو و میدانی انتخابی تیم ملی و اولین دوره مسابقات دو و میدانی شرکت‌ها و کمپانی‌های کشور (دسته‌جات آزاد) در رشته دو و میدانی با حضور ۲۰۰ دو و میدانی کار از ۲۶ استان در مجموعه ورزشی شهید نصیری شهر یزد برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ورزشکاران ۳۳  شرکت از سراسر کشور در رشته‌های دو ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر،۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، ۵ هزار متر، ۱۰۰ متر با مانع، پرش طول، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک و دو امدادی ۴ در ۱۰۰ متر در ۲ بخش بانوان و آقایان با هم به رقابت پرداختند.

سلامیان زاده گفت: توسعه ورزش کارگری یک رکن مهم در تضمین سلامت جامعه است که ضمن ایجاد نشاط و شادابی در کارگران، در بهبود فرآیند فعالیت محیط کار نیز آثار بالایی دارد.

مسابقات قهرمانی دو ومیدانی کارگران و انتخابی تیم ملی کشور از چهارشنبه ۱۸ مهر در یزد آغاز شد و به مدت سه روز ادامه داشت.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403072318036
  • خبرنگار : 50260