کشف ۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ورامین

فرمانده انتظامی ورامین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و آرامش در شهر با کشف بیش از ۸۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۴۰ خرده فروش از ابتدای مهر ماه خبر داد.

«سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم» در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: طرح آرامش در شهر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از وجود معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر و سارقان و مجرمان از ابتدای ماه جاری و با جدیت به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ شریفی مقدم با اشاره به اینکه ماموران انتظامی، موفق به کشف بیش از ۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر و شناسایی و دستگیری ۲۰۰ معتاد متجاهر و ۴۰ خرده فروش مواد شدند، افزود: در این طرح عوامل انتظامی با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف ۶ فقره انواع سرقت وکشف ۸ دستگاه خودرو و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و  شناسایی و دستگیری ۴۴ سارق مرتبط با انواع سرقت های به وقوع پیوسته شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ورامین در ادامه ضمن اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری از دستگیری ۲ تن از اراذل و اوباش که با اقدامات مجرمانه باعث ایجاد رعب و وحشت در شهر شده بودند خبر داد.

این مقام انتظامی بیان کرد: اجرای طرح های متعدد پاکسازی پارک ها و بوستان ها و تفرجگاه ها از لوث وجود هنجارشکنان و مزاحمین نوامیس و مجرمین و توقیف ۱۴ دستگاه خودرو و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف  از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از ابتدای ماه بوده است.

سرهنگ شریفی مقدم در پایان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و انتظار می رود تا مردم عزیز در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403072318021
  • خبرنگار : 71951