رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کرمانشاه:

رسانه‌ها برای ارتقاء احساس امنیت در جامعه پای کار بیایند

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه حس امنیت در کرمانشاه بیشتر شده، گفت: انتظار می‌رود رسانه‌ها برای ارتقاء احساس امنیت در جامعه بیشتر پای کار بیایند.

حجت‌الاسلام علیرضا کماسی، امروز(۲۳ مهر) در جمع خبرنگاران از نیروی‌انتظامی به عنوان یک مجموعه مردمی یاد کرد و گفت: نیروی‌ انتظامی در تمامی ساعات شبانه‌روز در خدمت مردم است و همواره برای خدمت‌رسانی به مردم گوش به زنگ است.

کماسی با بیان اینکه پلیس در هیچ جای دنیا مثل کشور ما ارزشی نیست، گفت: نیروی‌انتظامی با وجود اینکه همواره مورد هجمه دشمنان بوده و سنگ‌اندازی‌هایی هم در مسیر خدمتگزاری پرسنل آن می‌شود، اما همیشه در انجام ماموریت‌های محوله موفق عمل کرده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه رسالت اصلی نیروی‌ انتظامی را ایجاد امنیت در جامعه عنوان کرد و افزود: نیروی‌انتظامی در حوزه تامین امنیت مردم پای کار است و هرجا نیاز به امنیت باشد، نیروهای پلیس در میدان حضور دارند.

کماسی با بیان اینکه بر اساس مستندات موجود و بنا بر اعلام فراجا احساس امنیت در استان کرمانشاه در سال گذشته رشد ۱۴ پله‌ای داشته، گفت: این آمار بر اساس سنجه‌هایی که استاندارد بین‌المللی دارد، بدست آمده است.

 وی یادآور شد: سال گذشته در حوزه کشف جرم اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای خوبی انجام گرفته که نتایج آن منجر به ارتقاء احساس امنیت در جامعه شده است.

کماسی با بیان اینکه انتظار می‌رود رسانه‌ها در زمینه ارتقاء احساس امنیت بیشتر پای کار باشند، تاکید کرد: اگر رسانه‌ها به عنوان رابطین امین بین مردم و مجموعه‌های امنیت‌ساز توقعات و خواسته‌های مردم را به گوش مجموعه انتظامی برسانند و در عین حال اقدامات نیروی انتظامی را هم برای مردم شرح بدهند، قطعا نیروی‌انتظامی در انجام ماموریت‌های خود موفق‌تر عمل خواهد کرد و حس امنیت نیز در جامعه بیشتر خواهد شد.

کماسی در ادامه اشاره‌ای هم به اقدامات در دست اجرا در نیروی انتظامی در حوزه عفاف و حجاب داشت و گفت: موضوع عفاف و حجاب هم مورد تاکید مبانی دینی بوده و هم قانون است.

وی با بیان اینکه هیچ‌کس حق دهن‌کجی به قانون را ندارد، تاکید کرد: در جامعه ارزشی ما حجاب قانون است و نمی‌توان قانون را نادیده گرفت، لذا همواره از همکارانی که در اجرای «طرح نور» در استان مشارکت دارند، می‌خواهیم در برخورد با افراد بدحجاب از آنها بخواهند به قانون احترام بگذارند.

وی افزود: علی‌رغم اینکه دشمنان در تلاشند موضوع عفاف و حجاب و اهمیت توجه به آن را در جامعه کمرنگ جلوه دهند، اما همین الان خیلی از مردم از نیروی انتظامی می‌خواهند در مقابله با بی‌حجابی و بدحجابی بیشتر پای  کار باشد.

کماسی با بیان اینکه مجموعه عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در یک سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه ارتقاء باورهای پلیس در استان انجام داده، گفت: تلاش شده تا با برگزاری دوره‌های بصیرت‌افزایی و نیز اردوهای تربیت و تعالی برای کارکنان و خانواده‌های آنها در جهت ارتقاء باورهای مجموعه انتظامی گام برداریم.


انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403072317915
  • خبرنگار : 50180