خضریان: ستاد فرماندهی حزب‌الله لبنان به همان قوت روز اول جنگ سرپاست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات‌های اخیر حزب الله لبنان گفت: عملیات‌های سیزدهم اکتبر نشان داد که ستاد فرماندهی حزب الله لبنان علی‌رغم شهادت فرماندهان، به همان قوت روز اول جنگ سر پاست.

به گزارش ایسنا، متن یادداشت علی خضریان نایب رئیس فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی با عنوان «شاهکار نظامی و اطلاعاتی مقاومت لبنان» که در اختیار خبرنگار ایسنا قرار داده، به شرح زیر است:

«حزب الله لبنان ضمن ثبت رکورد ۳۸ عملیات نظامی علیه اهداف صهیونیستی شامل شلیک موشک، پهپادها و گلوله‌های توپخانه‌ای در یک روز، موفق شد در عملیاتی ترکیبی و با فریب سامانه‌های پدافندی، مقر تیپ نیروهای ویژه گولانی در حیفا را با بهره‌گیری از پهپاد مورد هدف قرار دهد.

عملیات ترکیبی حزب الله که منتج به خاک و خون کشیدن ۱۰۰ نظامی زبده تیپ گولانی، از جمله افسران و فرماندهان آن و احتمالاً برخی فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی شده است، بالاتر از این که یک شاهکار قدرتمند نظامی باشد، یک شاهکار بزرگ اطلاعاتی است.

در حالی روز یکشنبه سیاه برای صهیونیست‌ها رقم خورده است که پس از عملیات پیجرها و ترور کادر فرماندهی یگان‌های مختلف رزمی حزب الله، منابع عبری و غربی از پیروزی بزرگ رژیم صهیونیستی در برابر حزب الله لبنان و مختل شدن توان عملیاتی مقاومت در دو حوزه آفندی و پدافندی سخن می‌گفتند.

رژیم صهیونیستی تلاش داشت با بهره‌گیری از تبلیغات و عملیات روانی القا کند که فرماندهی حزب الله را از هم پاشانده و حالا زمان پیاده‌پیمایی تا بیروت است! اما عملیات‌های سیزدهم اکتبر نشان داد که ستاد فرماندهی حزب الله لبنان علی‌رغم شهادت فرماندهان، به همان قوت روز اول جنگ سر پاست.

عملیات‌های حزب الله لبنان در روزهای اخیر نشان‌دهنده این است که مقاومت لبنان در حال بازگرداندن معادله ضاحیه - حیفا و بیروت - تل‌آویو است. به این معنا که در مقابل حمله به ضاحیه، به حیفا حمله خواهد شد و در مقابل هدف قرار گرفتن بیروت، پایتخت رژیم صهیونیستی هدف قرار می‌گیرد.»

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403072317903
  • خبرنگار : 71234