محمد لقمانیان روی صحنه می‌رود

محمد لقمانیان، عروسک‌گردان و صداپیشه نمایش‌های عروسکی که عموم مردم او را با دابسمش‌های لقمه‌شو می‌شناسند، به زودی روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا، او که تاکنون در نمایش‌های عروسکی و برنامه‌های تلویزیونی گوناگونی به عنوان صداپیشه و عروسک‌گردان فعالیت داشته، به زودی با نمایش «وقتی الاغ‌ها عاشق می‌شوند» به کارگردانی جعفر مهیاری در تالار «حافظ» روی صحنه می‌رود.

در حال حاضر پیش‌فروش بلیت این نمایش که از اول آبان‌ ماه در تالار حافظ روی صحنه می‌رود، آغاز شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی این نمایش، «وقتی الاغ‌ها عاشق می‌شوند» نمایشی به نویسندگی و کارگردانی جعفر مهیاری است که از اول آبان‌ماه در تالار حافظ اجرای عمومی خود را آغاز می‌کند و از امروز ۲۳ مهرماه پیش فروش بلیت این نمایش با تخفیف ۲۰ درصدی آغاز شده است.

این نمایش به تهیه‌کنندگی الهام ‌شکیبا و مارال قلی‌زاده روی صحنه خواهد رفت و بازیگران آن به ترتیب حروف الفبا، مریم ‌آشوری، سعید ‌ابک، خالق ‌استواری، محمد ‌رحمانی، حامد ‌زحمتکش، سپیده ‌زینلی، مهدی ‌فرشیدی ‌سپهر و محمد لقمانیان هستند.

در خلاصه این نمایشنامه آمده است: «چهار الاغ عاشق، برای رسیدن به عشق‌شان طاووس، حاضر به پذیرش شرطی می‌شوند که آنها را با بحران جدی مواجه می‌کند.»

گفتنی است که محمد لقمانیان که در آثار عروسکی با هنرمندانی همانند مریم سعادت، ایرج طهماسب و حمید جبلی همکاری داشته، در مجموعه کلاه قرمزی، به عنوان عروسک‌گردان عروسک فامیل دور و صداپیشه بچه فامیل دور حضور داشته است.

دو همبازی دیگر او در این اثر نمایشی، حامد زحمتکش و مهدی فرشیدی سپهر هم یک زوج هنری هستند که در سال‌های گذشته نمایش‌های گوناگونی را با مشارکت یکدیگر و برای تماشاگران کودک روی صحنه می‌بردند.  

لازم به ذکر است که گرچه گروه اجرایی این اثر نمایشی عمدتا در حوزه تئاتر کودک و نوجوان فعال هستند، نمایش «وقتی الاغ‌ها عاشق می‌شوند» ویژه تماشاگران بزرگسال روی صحنه می‌رود.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح: ایمان ‌یزدی، آهنگساز، طراح صدا، تنظیم صدا و موسیقی: پرویز ‌داودی، طراح صحنه، طراح لباس، طراح نور: جعفر ‌مهیاری، طراح دکور، مجری دکور، آکسسوار و طراح عروسک: سپیده ‌زینلی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: سپیده ‌زینلی، دستیار دوم کارگردان: حسین مقدسین، مدیر صحنه: آیسن ‌آق ‌آتابای، دستیار صحنه: پارمیس مهیاری، منشی صحنه: اعظم شکوفه‌پور، مشاور تولید: مجید نصیری، دستیار تولید: سعید مهیاری، مشاور چهره‌پردازی: رضا عربی، مشاور طراح لباس: سپیده ‌زینلی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: نوید ‌آغاز، موشن‌گرافی، تیزر تبلیغاتی: مجتبی ‌رحامیان، طراح پوستر، امور گرافیکی: مهدی ‌رایگانی، مستندساز و محتوا تبلیغاتی: شهرام نامور، عکاس: پرتو ‌جغتایی و امیر ناصری؛ امور هماهنگی: مونا بیگی، امور بین‌الملل و حقوقی: حمیده برمخشاد، روابط بین‌الملل: بهار حیدری، حامی پروسه تمرین و تولید: مهشید برمخشاد و دستیار موسیقی: جواد مهیاری.

نمایش «وقتی الاغ‌ها عاشق می‌شوند» هر شب ساعت ۲۰ و سی و به مدت ۷۰ دقیقه در تالار حافظ اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند از طریق سایت تیوال اقدام کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403072317862
  • خبرنگار : 71342