نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نیروهای مسلح مکتبی که در مقابل ظلم بین الملل ایستاده‌اند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز نیروهای مسلح مکتبی جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت در مقابل ظلم بین الملل ایستاده‌اند.

آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی، امروز دوشنبه ۲۳ مهر در دیدار با مسئولان و کارکنان عقیدتی سیاسی یگان‌های ارتش مستقر در خراسان جنوبی اظهار کرد: شرایط امروز جهان ایجاب می‌کند که ارتش مکتبی و اسلام شناس در مسیر ولایت الله به راه خود ادامه دهد.

وی با بیان اینکه انواع و اقسام موانع در این مسیر در پیش است که جز با هدایت ولایت و امام نمی‌توان حل کرد، گفت: امروز تمام جهان زیر سلطه تفکر زشت و شرک‌آمیز لیبرال دموکراسی غرب است. آنها در سطح جهان بر هر جا مسلط شدند، دست به جنایت زدند و فقط قدرت است که می‌تواند آنان را سر جای خود بنشاند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: امروز نیروهای مسلح مکتبی جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت در مقابل ظلم بین الملل ایستاده‌اند.

عبادی ارتش جمهوری اسلامی ایران را کلمه طیبه دانست و خاطرنشان کرد: ۴۶ سال از انقلاب می‌گذرد و روز به روز به معنویت ارتش جمهوری اسلامی افزوده می‌شود. 

امروز ارتش وظیفه سنگینی بر دوش دارد 

امیر سرتیپ دوم ستاد داریوش کریمی، فرمانده مرکز آموزشی ۰۴ بیرجند نیز با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش مکتبی و ولایی است، گفت: امروز عقیدتی سیایی ارتش جمهوری اسلامی وظایف سنگینی بر عهده دارد.

فرمانده مرکز آموزشی ۰۴ بیرجند ادامه داد: باید جوانان ارتشی انقلاب را از گزند بیگانگان مصون داشته و مقابله شبانه‌روزی با جنگ نرم دشمن را در دستور کار خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، ارتش نمایشگاه بزرگی از ارزش‌های اسلامی است، گفت: راه‌اندازی نهضت قرآنی و تربیت ۲۰ میلیون حافظ قرآن کریم توسط ارتش در کشور از دیگر افتخارات ارتش است.

فرمانده مرکز آموزشی ۰۴ بیرجند از تربیت بیش از ۳۷ هزار حافظ جزهای قرآن و ۲۹۴ نفر حافظ کل قرآن در بین نیروهای غیور ارتش و خانواده‌هایش خبر داد و یادآور شد: امروز ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش مکتبی و ولایی است که علاوه بر دفاع از مرزهای کشور، فرهنگ دشمن ستیزی را در سرلوحه کار خود دارد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403072317834
  • خبرنگار :