اختصاص ۷۵ میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه‌خیز استان زنجان

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: شناسایی و مرمت نقاط حادثه‌خیز از اقدامات مهم این اداره‌کل است و در بحث این نقاط، ۳۰ پروژه در دست اجرا در سال ۱۴۰۳ وجود دارد که برای آن، اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

حسین اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه شناسایی و مرمت نقاط حادثه‌خیز از اقدامات مهم این اداره‌کل است، اظهار کرد: در بحث این نقاط ۳۰ پروژه در دست اجرا در سال ۱۴۰۳ وجود دارد که اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در بحث ابنیه فنی ۲۶ دستگاه ابنیه فنی بزرگ و ۲۶۰ دستگاه ابنیه فنی کوچک در دست تعمیر و نگهداری وجود دارد که اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان در دست اقدام و جزو برنامه اصلی در نظر گرفته شده همچنین جمع قراردادها برای این پروژه‌ها بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، عنوان کرد: با توجه به تخصیص اعتبارات قراردادها، رفع نقاط حادثه‌خیز معمولا طی چند سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ابراز کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری برای رفع نقاط حادثه‌خیز ۳۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده و جهت ابنیه فنی نیز ۸ میلیارد تومان تخصیص داده شده که البته در قبال پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، ناچیز است.

اسکندری خاطرنشان کرد: در بحث نقاط حادثه‌خیز، در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان چند پروژه افتتاح شده که یکی بحث ورودی روستای نصیرآباد، دیگری در قیدار و خروجی آب‌بر نیز جزو این پروژه‌ها بوده که به اتمام رسیده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072317818
  • خبرنگار :