فرماندار خدابنده عنوان کرد

جوانان نخبه و دانش‌آموختگان دانشگاهی در اولویت پرداخت تسهیلات خویش‌فرمایی

فرماندار خدابنده گفت: در پرداخت تسهیلات خویش‌فرمایی، جوانان نخبه و دانش‌آموختگان دانشگاهی در اولویت قرار دارند.

جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه سهم امسال شهرستان خدابنده از تسهیلات اشتغال‌زایی تبصره ۲ قانون بودجه جزء ۳ و ۲، ۶۸۱ میلیارد ریال است، اظهار کرد: این تسهیلات به متقاضیان واجدشرایط از سوی بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات روستایی جزء ۳ بند ب تبصره ۲ به ترتیب توسط بانک‌های کشاورزی، ملت، قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت خواهد شد.

 وی با یادآوری اینکه اختصاص این تسهیلات به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار با هدف رشد تولید ملی انجام می‌شود، ادامه داد: اولویت پرداخت این تسهیلات با طرح‌های درآمدزایی و کارفرمایی است.

فرماندار خدابنده با اشاره به اینکه تسهیلات فوق برای ایجاد کارگاه‌های تولید کالا و خدمات قابل پرداخت بوده همچنین شرکت‌های تعاونی فعال مستقر روستا نیز در اولویت است، ادامه داد: این وام‌ها برای اشخاص حقیقی ۱۵۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۴ میلیارد تومان است.

او با بیان اینکه این وام‌ها برای افراد ساکن در روستاها خواهد بود و در صورت داشتن هرگونه سوال به فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه مراجعه باید مراجعه کرد، افزود: آدرس سامانه ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات سامانه جامع تسهیلات کشور tek.mcls.gov.ir است.

تاراسی خاطرنشان کرد: در پرداخت تسهیلات خویش‌فرمایی، جوانان نخبه و دانش‌آموختگان دانشگاهی در اولویت قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072317787
  • خبرنگار : 50163