سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند:

تشخیص تیم برتر دشوار است / رقابت حساسی خواهیم داشت

سرمربی هندبال گیتی پسند گفت: بازی سختی در پیش‌رو داریم، چرا که هر دو تیم امتیاز اولین بازی خود را از دست دادیم. امسال، سالی است که تشخیص تیم‌های برتر می‌تواند سخت باشد، چرا که تیم‌ها تقریبا در یک سطح هستند.

هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران که سی‌وهفتمین دوره‌اش را از دوشنبه هفته گذشته آغاز کرده، در هفته جاری به ایستگاه دوم می‌رسد و تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۶:۰۰ امروز (بیست‌وسوم مهرماه) در طبس میهمان زغال‌سنگ خواهد بود.

شاگردان کیوان صادقی هفته گذشته شروع دلخواهی نداشتند و در سالن سجادی اصفهان مقابل نفت‌وگاز گچساران با بدشانسی و اختلاف یک‌گل شکست خوردند. آن‌هم در شرایطی که گیتیزن‌ها به‌علت تغییرات گسترده در بین بازیکنان، کماکان هماهنگی ۱۰۰ درصدی بایکدیگر ندارند و محمدرضا غفاری نیز به‌دلیل مصدومیت در هفته اول کنار سایر نفرات حضور نداشت.

 گیتی‌پسند خاطره خوشی از طبس دارد و در بازی نخست نیم‌فصل دوم سال گذشته موفق شد زغال‌سنگ را در خانه‌اش شکست دهد.

کیوان صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اشاره به اینکه بازی پیش‌روی ما با تیم زغال طبس است، اظهار کرد: بازی سختی در پیش‌رو داریم، چرا که هر دو تیم امتیاز اولین بازی خود را از دست دادیم. ما هنوز به اهدافی که یک تیم در نظر داشت نرسیده بودیم. امیدوارم هرچه به جلو حرکت می‌کنیم بهتر از قبل خود را مشاهده کنیم.

وی با بیان اینکه شرایط آمادگی تیم گیتی پسند خوب است، اما از نظر کار گروهی کمی هماهنگی کمتری داریم، افزود: بسیاری از بازیکنان تیم جدا شدند و به همین دلیل هماهنگی کمتری را مشاهده می‌کنیم. تیم‌های خوبی در لیگ حضور دارند. در واقع امسال، سالی است که تشخیص تیم‌های برتر می‌تواند سخت باشد، چرا که همه تیم ها تقریبا در یک سطح هستند.

سرمربی هندبال گیتی پسند در خصوص بخشی از اعتراض خود در بازی قبل، ادامه داد: در بازی قبل، اعتراض ما به این دلیل بود که مشاهده کردیم ناظر بازی اجازه ورود بازیکن بدون شماره را داده، در صورتی که قانون می‌گوید بازیکن نباید بدون شماره وارد زمین شود. بنابراین به جز این اعتراض، اعتراض خاص دیگری نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه بازی تیم‌های گیتی پسند و زغال سنگ طبس بسیار سخت و حساس خواهد بود و امیدوارم کسانی که ناظر بازی هستند، دقت کنند که خدایی نکرده اتفاقی رخ ندهد، یادآور شد: در بازی قبل شناختی از تیم نداشتیم، اما بازی تیم طبس را تقریبا مشاهده کرده‌ایم. همچنین با بررسی‌ها، مهره‌های تیم را شناخته‌ایم که با اضافه شدن دو بازیکن جدید به تیمش بازی سختی را در پیش‌رو خواهیم داشت. شاید از ۱۰تیم، ۸ تیم بازی‌هایی مانند یکدیگر داشته باشند و تا پایان لیگ امسال سخت است که بخواهیم بگوییم چه تیم‌هایی می‌توانند یکدیگر را شکست دهند. پس امیدوارم با موفقیت برگردیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403072317773
  • خبرنگار : 50653