انتشار ویدئوی حزب‌الله لبنان با پیامی به مردم غزه

رسانه‌های جنگی وابسته به حزب‌الله لبنان کلیپی را پس از عملیات پهپادی به پایگاه تیپ گولانی در منطقه «بنیامینا» در مجاورت حیفا که تاکنون به کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شده است، منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های جنگی وابسته به حزب‌الله لبنان کلیپ ویدیویی را تحت عنوان «پس بشارت بده ای غزه! وعده خدا آمد و نزدیک است» منتشر کردند.

براساس گزارش وبگاه عربی ۲۱، این کلیپ رزمندگان حزب‌الله لبنان را درحالیکه خود را آماده می‌کنند، نشان می‌دهد و همچنین آنها را در یک میدان آموزشی نظامی نشان می‌دهد که در نهایت در آنجا جمع می‌شوند و به پرچم فلسطین سلام و درود می‌فرستند.

مقاومت شامگاه یکشنبه عملیاتی را با پرتاب یک اسکادران پهپادهای تهاجمی به یک اردوگاه آموزشی متعلق به تیپ گولانی در بنیامینا انجام داد.

مقاومت تاکید کرد که این عملیات در چارچوب سلسله عملیات «خیبر» و با ندای «لبیک یا نصرالله» و در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به ویژه به النویری و البسطه در بیروت و مناطق دیگر و در پاسخ به کشتارهای انجام شده توسط اشغالگران انجام شد.

این درحالی است که سازمان رادیو و تلویزیون این رژیم اذعان کرد که پهپادی که به پایگاه نظامی گولانی در جنوب حیفا حمله کرد، پدافند هوایی را دور زد و بدون نظارت یا کشف به پادگان نفوذ کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403072317602
  • خبرنگار : 71588