سخاوت ۱۰ میلیارد تومانی مردم خراسان‌جنوبی در جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: مردم نیکوکار خراسان جنوبی ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به جشن عاطفه‌ها کمک کردند.

محمد عرب، امروز دوشنبه ۲۳ مهر با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها از نیمه مرداد ماه آغاز و تا نیمه مهر اجرا شد، گفت: جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت و نیز آشنا کردن دانش‌آموزان با فرهنگ نیکوکاری و حمایت از نیازمندان جامعه برگزار می‌شود.

عرب با بیان اینکه این جشن در سه مرحله اجرایی شده است، افزود: همراهی خیران مانند سال‌های گذشته مطلوب بود و علاوه بر برپایی پایگاه در معابر و میادین در همه مدارس استان نیز میزبان جشن عاطفه‌ها بودیم. 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اشاره به کمک ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی مردم در جشن عاطفه‌های امسال افزود: از این رقم ۳ میلیارد و ۵۸ میلیون تومان به صورت نقدی و ۷ میلیارد و ۲۴۲ میلیون تومان غیرنقدی توسط مراکز امداد امام خمینی(ره)، مراکز نیکوکاری پایگاه‌های سطح شهر و مدارس استان جمع‌آوری شده است. 

عرب با بیان اینکه حدود ۱۸ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز زیرپوشش این نهاد هستند که برخی از آنها جزو فرزندان ایتام و محسنین هستند، افزود: امسال همه دانش‌آموزان زیرپوشش بسته تحصیلی دریافت کردند. 

وی افزود: این جشن با همکاری آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، بسیج، صداوسیما، مراکز نیکوکاری موسسات خیریه و تشکلات مردمی درسطح پایگاه‌های ثابت، سیار ومدارس سطح استان برگزار شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403072317601
  • خبرنگار :