مدیرکل ورزش و جوانان خبرداد

اجرای ۴۸۰ برنامه هفته تربیت بدنی در مازندران

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر اینکه در هفته تربیت بدنی، صدای ورزش باید در همه جای استان شنیده شود، گفت: امسال برنامه‌های متفاوت و متنوعی در هفته تربیت بدنی طراحی و اجرا می‌شود که می‌توان به ۱۶۵ برنامه در حوزه ورزش قهرمانی، ۲۱۰ برنامه در حوزه همگانی، ۹۰ برنامه در حوزه فرهنگی، ۱۰ برنامه جوانان و ۵ افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های ورزشی و چندین افتتاح در بخش خصوصی  استان اشاره کرد.

علی رجبی در گفت‌وگویی با خبرنگاران به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش بیان کرد: این هفته سنگ نشانی است که تاثیرات مهم ورزش در سلامتی، نشاط اجتماعی و موضوعات فرهنگی برای همه اقشار جامعه یادآوری می‌شود.

وی با تاکید بر ارج نهادن بر تربیت جسم همراه با تربیت روح، افزود: از آنجائیکه ورزش پیام آور ارزش‌های فرهنگی هر جامعه محسوب می‌شود باید مورد توجه همه اقشار جامعه به ویژه جوانان قرار گیرد.

رجبی با اشاره به‌اینکه دستاوردهای المپیک پاریس بار دیگر نشان داد که مازندران مهد ورزش و نیازمند توجه بیشتر است، تاکید کرد: از همه اقشار جامعه به ویژه آنهایی که مسئولیتی دارند انتظار داریم که خادمان دستگاه ورزش و جوانان مازندران را در توسعه زیرساخت‌های ورزشی، ترویج فرهنگ، همگانی کردن ورزش، و در ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و قهرمان پروری یاری رسانند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ادامه بیان کرد: مازندران، استان ورزشی است و طبیعتاً باید در هفته تربیت بدنی صدای ورزش در همه نقاط استان ازجمله روستاها و مناطق کم برخوردار، کوچه و خیابان شهرها، ادارات، پارک ها و همه اماکن ورزشی شنیده شود.

این مسئول تصریح کرد: هرگاه به همگانی کردن ورزش توجه و زیرساخت‌ها را برای همه اقشار فراهم کردیم، تاثیراتش را در موفقیت‌های بزرگ ورزش قهرمانی و افزایش غرور ملی و کاهش بیماری‌ها دیده شد و لذا این هفته بهانه‌ای است تا همه اقشار جامعه را به تحرک، پویایی و به ورزش کردن دعوت کنیم.

رجبی یادآور شد: همایش پیاده روی، همایش دوچرخه سواری، همایش کوهپیمایی، ورزش‌های کودکانه، برگزاری ورزش صبحگاهی، نشست با اساتید رشته‌های ورزشی در دانشگاه، برگزاری المپیاد درون مدرسه‌ای، برگزاری جشنواره ورزش‌های رزمی و هنرهای فردی، افتتاح پروژه‌های ورزشی و غیره ازجمله برنامه‌های شاخص هفته تربیت بدنی و ورزش در استان مازندران خواهد بود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403072317594
  • خبرنگار :