جزییات ثبت نام نودانشجویان دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد

زمان و نحوه پذیرش پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در مقطع کارشناسی دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد.

به گزارش ایسنا؛ معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی زمان و نحوه پذیرش پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در مقطع کارشناسی (مربوط به قبول شدگان با آزمون یا بر اساس سوابق تحصیلی) را اعلام کرد.

بر این اساس ثبت‌نام پذیرفته شدگان رشته های با آزمون و بدون آزمون کنکور در دانشگاه شهید بهشتی طی دو مرحله به ترتیب پذیرش غیرحضوری (به صورت مشروط) و پذیرش حضوری (نهایی و قطعی) صورت می‌پذیرد:

زمان پذیرش غیرحضوری (مشروط) در مقطع کارشناسی نودانشجویان از ساعت ۱۱ صبح امروز دوشنبه ۲۳ مهر تا پایان روز شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ است.

زمان پذیرش حضوری پذیرفته شدگان رشته های با آزمون و بدون آزمون کنکور در دانشگاه شهید بهشتی(قطعی) از تاریخ ۲۹ مهر ماه تا اول آبان‌ماه ۱۴۰۳ در دانشکده مربوطه است.

انتخاب واحد نیمسال اول روز چهارشنبه دوم آبان‌ماه از طریق سیستم جامع آموزشی گلستان توسط کارشناسان آموزشی واحد (ثبت‌نام گروهی) انجام خواهد شد.

شروع کلاس‌های درسی پذیرفته شدگان رشته های با آزمون و بدون آزمون کنکور در دانشگاه شهید بهشتی از روز شنبه پنجم آبان‌ماه ۱۴۰۳ است.

پذیرفته شدگان قبل از اقدام به پذیرش غیرحضوری، تمام اطلاعیه‌ها و راهنماهای موجود در سایت را با دقت کامل مطالعه نمایند و سپس مدارک لازم را تهیه، به سیستم جامع آموزشی گلستان دانشگاه شهید بهشتی به آدرس http://golestan.sbu.ac.ir مراجعه کنند و همه مراحل پذیرش غیرحضوری خود را کامل و صحیح به انجام برسانند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1403072317521
  • خبرنگار : 71567