برخورد قاطع دادستانی با متصرفین به حریم رودخانه مشی گلوگاه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلوگاه گفت: با توجه به برداشت غیر مجاز شن و ماسه از حریم رودخانه مشی گلوگاه، دستورات قضایی لازم برای برخورد قانونی با متخلفین صادر شده است. 

علی اصغر قاسمیان عزیزی امروز ۲۳ مهر ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی بازدید سرزده از رودخانه مشی گلوگاه با همراهی رئیس اداره محیط زیست و نماینده اداره جهاد کشاورزی، برداشت غیر مجاز شن و ماسه از حریم رودخانه مشاهده و در این راستا دستورات قضایی لازم برای برخورد با متخلفین صادر شده است.

وی برخورد جدی با متصرفین را از اولویت‌های دادستانی شهرستان گلوگاه برشمرد و تصریح کرد: ضمن اعمال قانون و صدور دستور توقف برداشت شن و ماسه از حریم و بستر رودخانه، دستورات لازم جهت توقیف و انتقال ادوات و ماشین آلات متخلفین به پارکینگ نیز صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری مازندران، قاسمیان عزیزی با بیان اینکه برخورد قاطع مقامات قضایی با متخلفان برداشت کننده شن و ماسه موجب کاهش جرائم در این خصوص شده است، تاکید کرد: هرگونه اقدام به حفاری اکتشافی، استخراج، برداشت و بهره‌برداری مواد معدنی بدون اخذ پروانه اکتشاف یا بهره‌برداری و یا اجازه برداشت، تصرف در اموال عمومی و دولتی محسوب شده و با فرد متخلف برابر قوانین و مقررات مربوط برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403072317496
  • خبرنگار :