نماینده مردم بروجرد در مجلس:

بزرگترین دستاورد وعده صادق ۲، وحدت نظام، دولت و مردم بود

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین دستاورد وعده صادق ۲، وحدت نظام، دولت و مردم بود.

عباس گودرزی امروز (۲۲ مهرماه) در جمع رزمندگان گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه، اظهار کرد: قاعده و ضلع اصلیِ هرم بازدارندگی، اراده سیاسی جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با هرگونه تجاوز بیگانگان به حریم ایران است و این حقیقت در وعده صادق یک کاملاً تجلی یافت.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت اراده سیاسی و دفاعی بسیار بالاتر از تعداد نفرات و حجم ادوات نظامی بوده و مبتنی بر همین نگرش است که خداوند در قرآن می‌فرماید کَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثِیرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد: بزرگترین پیامد آن برای رژیم صهیونیست، اعلام توان بازدارندگی و قدرت فنی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران بود.

گودرزی با اشاره به سفر قالیباف، افزود: ایشان با حضور در لبنان، عظمت و شجاعت ایرانی‌ها را به رخ دنیا کشاند و نشان داد که ایران پشتیبان جبهه مقاومت و در کنار مظلومان عالم است.

وی ادامه داد: یکی از گوهرهای ناب در کشور ما، اخلاص و صفای باطن جوانان مومنی است که بخشی از عمر گرانبهای خود را در لباس رزمندگی در جبهه‌های حق علیه باطل صرف کردند و امروز نیز از این جوانان فراوان داریم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: ضرورت امروز و فردای جامعه ما تقویت روحیه ایمان و شهادت طلبی است، همان کیمیایی که خواب را بر دشمنان حرام می‌کند و مایه فخر و عزت کشور است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072217301
  • خبرنگار : 50175