برگزاری سی‌امین مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل توزیع نیروی برق استان ایلام

سی‌امین مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت برق استان ایلام با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام برگزار شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام  امروز یکشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳, ضمن تقدیر از برگزاری مانورهای جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان، گفت: آمادگی در مواقع بحران از ویژگی های یک سازمان پیشرو است و مقابله و پاسخ به موقع و مؤثر در شرایط بحرانی، تداوم فعالیت های ضروری و حفاظت از دارائی های سازمان را تضمین می کند.

«تقی منصوریان» برگزاری سی مرحله مانور جهادی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و دو مرحله مانور سطح سه را در مجموعه شرکت برق، از اهتمام این سازمان به مقوله پدافند غیرعامل دانست.

مدیرعامل شرکت برق استان ایلام نیز گفت: این مانور با هدف ارتقاء آمادگی در مقابله با حوادث غیرمترقبه، شناسایی نقاط ضعف و قوت و به استعداد ۸۰ نفر از نیروهای عملیاتی و اداری و ۲۰ خودرو سبک و سنگین شرکت برگزار شد.

«ولی‌الله ناصری» افزود: در راستای پاسخ به موقع و متناسب به تهدیدات و مخاطرات احتمالی در مقابله با حوادث غیر مترقبه تا کنون سی مانور جهادی در این شرکت طراحی و اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه سناریو اصلی مانور امروز از دست دادن بخشی از فیدرهای برق‌رسانی و نحوه مقابله با این پدیده بود، خاطر نشان کرد: نیروهای عملیاتی این شرکت در کمتر از ۶ ساعت موفق به  تعویض مقره‌های فیدر فشار متوسط، شاخه‌زنی درختان در حریم شبکه و استحکام سازی مکانیکی خطوط شدند.

مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، روز یکشنبه مورخ ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳، از شهر ایلام آغاز و تا بعد از شهر جعفرآباد میشخاص ادامه داشت.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403072217271
  • خبرنگار : 71299