یورش ارتش اشغالگر به مناطق مختلف کرانه باختری 

نیروهای اشغالگر به یورش به شهرک‌ها و روستاهای فلسطینی در کرانه باختری ادامه دادند و تعدادی از فلسطینی‌ها در جریان این یورش‌ها بازداشت شدند.

به گزارش ایسنا، در پی بازداشت چند زن فلسطینی هنگام عبور از ایست بازرسی نظامی نزدیک شهر رام‌الله، درگیری‌های مسلحانه میان نیروهای مقاومت و ارتش اشغالگر صهیونیستی که به غرب شهر جنین در کرانه باختری یورش بردند، رخ داد.

نیروهای صهیونیستی همزمان با یورش به اردوگاه الدهیشه در جنوب بیت‌لحم در کرانه باختری، در جنوب کرانه باختری هم چندین نفر را بازداشت کردند.

نیروهای صهیونیستی به شهر نابلس در شمال کرانه باختری یورش بردند.

منابع محلی فلسطینی گفتند خودرو نظامی رژیم صهیونیستی به روستای بیت ایبا در غرب نابلس یورش بردند و با یورش به خانه «محمد عبدالله اسماعیل»، جوان فلسطینی ضمن بازاداشت، آسیب جدی به خانه‌اش وارد کردند.

به گفته این منابع محلی، تعدادی از خودروهای ارتش رژیم به چندین محله در نابلس، شمال شرقی قدی اشغالی یورش بردند و اقدام به تیراندازی کردند که بر اثر آن ۲ شهروند زخمی شدند و وضعیت یکی از وخیم است.

خبرگزاری وفا فلسطین هم به نقل از دبیرکل جنبش فتح در قدس گزارش کرد ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش سه فلسطینی را بازداشت کرده که هنوز هویتشان مشخص نیست‌.

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت به نقل از منبعی در پلیس رژیم صهیونیستی نوشت نیروهای پلیس در یگان اطلاعات ویژه به سمت یک جوان فلسطینی در جریان درگیری‌ها در شهرک العیسویه در مرکز قدس تیراندازی کردند و مدعی شدند که این جوان سعی داشت به سمت آنها کوکتل مولوتف پرتاب کند.

همچنین گردان‌های قدس در شهر جنین اعلام کرد رزمندگان ما در گروه‌های «السیله الحارثیه» توانستند با نیروهای دشمن و خودروهای نظامی که به شهرک هجوم آورده و اقدام به تیراندازی کردند، مقابله کنند و تلفات قطعی به دست آورند.

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403072217253
  • خبرنگار : 71592