نجمه خدمتی: حق خودم می‌دانم فدراسیون تیراندازی به سوالاتم پاسخ دهد

ملی‌پوش با سابقه تیراندازی با اشاره به از دست دادن المپیک پاریس گفت: حق خودم می‌دانم فدراسیون تیراندازی به سوالاتم پاسخ دهد.

به گزارش ایسنا، نجمه خدمتی در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی گفت: فصل جدید اردوهای تفنگ قرار است از فردا آغاز شود. خوشحالم که به اردو دعوت شدم و خوشحالم که مربی جدید انتخاب شد به آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

او افزود: تجهیزات و کادر فنی خیلی در این رشته مهم است. امیدوارم از این به بعد و با انتخاب کادر فنی جدید براساس رکوردها اعزام‌ها اتفاق بیفتد. از ۵ سال گذشته رکوردها در سایت ثبت شده است. تیراندازی مثل کشتی و رزمی نیست که مربی در مورد انتخاب ملی‌پوش نظر بدهد و من امیدوارم با حضور این مربیان اتفاقات خوبی می‌افتد چون آنها حرفه ای هستند.

خدمتی در پاسخ به این سوال که آیا برای اعزام نشدن به المپیک ناراحت است گفت: کلا به عنوان ورزشکاری که ۱۳ سال در این رشته ملی‌پوش بودم می‌گویم، گاهی اوقات رکوردها را نادیده گرفتند و نمی‌دانم بر چه اساسی اعزام نمی‌شدیم یا جایگزین داشتیم. امیدوارم دیگر این اتفاقات رخ ندهد.

وی افزود: من هنوز هم دنبال جواب سوال‌هایم هستم. من یک ماه قبل از المپیک رکوردهای خوبی زدم اما اعزام نشدم. 

خدمتی همچنین به مسابقات اندونزی اشاره کرد و گفت: مسابقات اندونزی حکم کسب سهمیه المپیک داشت اما من را در بخش ذخیره‌ها گذاشتند و با وجودی که نفر دوم شدم نتوانستم به فینال بروم و برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنم. این نظر مربی بود که ذخیره تیر بزنم اما می‌خواهم بدانم چرا؟ من به کره هم اعزام نشدم با وجودی که افرادی بودند که رکوردهای پایینی‌تری نسبت به من داشتند. 

خدمتی افزود: در خفیف کسب سهمیه المپیک خیلی سخت است اما من بعد از آن در کمتر از دو ماه فینالیست شدم اما دیگر سهمیه ها داده شده بود و نتوانستم سهمیه المپیک بگیرم. همچنین مسابقات مونیخ برای ما مهم بود تا تجهیزات خود را به روز کنیم اما من اعزام نشدم. با وجودی که مشکل بودجه وجود نداشت و تیم مردان اعزام شد. من پاسخ خواستم که هنوز هیچ کس نه مربی و نه فدراسیون به من پاسخ نداده است.

او افزود: فرصت‌ها بر نمی‌گردد که من به المپیک بروم اما حق خودم می‌دانم که پاسخ را بدانم. من سالها تلاش کردم و نتایج خوبی گرفتم. در تفنگ من در خانم ها همیشه بین سه نفر اول بودم و هیچ ارفاقی به من نشده است. هم مردم خیلی پیگیر هستند هم خودم که چرا اعزام نشدم. فدراسیون می‌گوید مربی، مربی می‌گوید فدراسیون.

ملی‌پوش تفنگ گفت: من در یک سال گذشته تفنگ شخصی تهیه کردم. قیمت تجهیزات خیلی گران است. اگر اشتباه نکنم ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شد. برای ما که حقوق دریافت نمی‌کنیم و درآمد نداریم خیلی زیاد است. من تجهیزات را خریدم که در مسابقات شرکت کنم. متاسفانه فرصت حضور در مسابقات مونیخ را از من گرفتند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۴
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 1403072217233
  • خبرنگار : 71552

برچسب‌ها