دانشگاه فرهنگیان گناباد افتتاح شد

با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی دانشگاه فرهنگیان شهرستان گناباد افتتاح شد.

حبیب‌الله تقی پور رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی ۲۲ مهر ماه، در این مراسم گفت: امروز ششمین پردیس زیرمجموعه دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در شهرستان گناباد افتتاح شد.

وی با بیان اینکه به دنبال پیگیری، تعامل و همدلی مسئولان گناباد این دانشگاه با ۹۱ دانشجو در ابتدای سال تحصیلی امسال آغاز به کار کرد، اظهار کرد: این دانشگاه به عنوان نود و نهمین مرکز از دانشگاه‌های فرهنگیان کشور در ابتدای سال جاری آغاز به کار کرد.

 رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی افزود: همزمان با سال تحصیلی ۱۱ پردیس جدید دانشگاه فرهنگیان در کشور شروع به فعالیت کرد که یکی از آنها دانشگاه فرهنگیان گناباد است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه با همت مسئولین گناباد و خیرین که فضاهای متعدد آموزشی را ایجاد کرده‌اند به ثمر رسید، اظهار کرد: زیرساخت‌های آموزشی و دانشگاهی شهرستان گناباد با توجه به همت بلند مردم گناباد و خیرین این شهرستان ایجاد شده است.

تقی پور با اشاره به اینکه گناباد شرایط مطلوب را برای ایجاد دانشگاه فرهنگیان داشت، گفت: در همه شهرستان‌های استان که دارای ظرفیت لازم باشند دانشگاه فرهنگیان راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سربازان تربیتی و آموزشی هستند، افزود: سال تحصیلی گذشته در خراسان رضوی تعداد ۲۰۰۰ دانشجو و امسال ۳۸۷۱ دانش‌آموز برای تدریس دروس تخصصی و فنی به کلاس درس رفتند و بحران کمبود معلم در آموزش و پرورش تا حدودی رفع شد.

 رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با تأکید بر اینکه دانشجویان فرهنگیان همچنان در خدمت آموزش و پرورش خواهند بود، اظهار کرد: تعداد ۶۷ دانشجو در رشته کاردانی و ۲۴ دانشجو در مقطع کارشناسی آموزش ابتدایی در دانشگاه فرهنگیان گناباد مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403072217174
  • خبرنگار :