راه‌اندازی انجمن صنایع‌دستی استان سمنان

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از برنامه‌ریزی و فراهم کردن همه مقدمات لازم، برای راه‌اندازی انجمن صنایع‌دستی این استان خبر داد و گفت: فعالیت انجمن صنایع‌دستی استان سمنان با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان به زودی به طور رسمی آغاز می‌شود.

سمانه سلطانی پور ۲۲ مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: نخستین جلسه مشورتی انجمن صنایع‌دستی استان سمنان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان، با حضور جمعی از هنرمندان صنایع دستی استان برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: هدف از ایجاد این انجمن بررسی مسائل و مشکلات هنرمندان، برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت میان‌مدت و بلندمدت برای رشد و توسعه صنایع دستی استان سمنان به ویژه در حوزه های بازاریابی و فروش و ... است.

او خاطرنشان کرد: از دیگر کارکردهای این انجمن می‌توان به استفاده از ظرفیت هنرمندان و انجمن صنایع‌دستی استان سمنان برای افزایش فعالیت‌های حوزه صنایع‌دستی در استان و استفاده ظرفیت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برای کمک به هنرمندان صنایع‌دستی استان سمنان اشاره کرد.

سلطانی پور اضافه کرد: هنرمندان می‌توانند برای عضویت در انجمن صنایع‌دستی استان سمنان تحت نظر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان از طریق این دستگاه استانی اقدام کنند.
انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403072217110
  • خبرنگار :