یادواره شهدای جهادگر منطقه ۲ جهادکشاورزی فارس برگزار شد

یادواره ۲۳ شهید منطقه ۲ جهاد کشاورزی فارس امروز، ۲۲ مهرماه در سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش عشایری شیراز برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز در این یادواره تصریح کرد: شهرستان‌های منطقه ۲ جهاد کشاورزی استان فارس شامل شهرستان‌های شیراز، مرودشت، سپیدان، بیضا، خرامه، سروستان، کوار و زرقان است.

محمد میرزایی افزود: در ۸ سال دوران دفاع مقدس ۱۸ هزار و ۸۰۰ نفر از نیروهای جهاد سازندگی و کشاورزی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند که از این تعداد ۱۳۹ نفر به شهادت رسیدند،۲ هزار و ۱۰۰ نفر جانباز و ۵۲ نفر هم آزاده بودند.

وی با بیان اینکه پشتیبانی از رزمندگان در زمان جنگ تحمیلی از خدمات جهادگران جهاد سازندگی بوده است که در آن دوران رقم خورد، افزود: یکی از اهداف برگزاری یادواره شهدای جهادگر، تبیین و تزریق روحیه جهادی در بین کارکنان و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی است.

میرزایی با اشاره به نقش مهم شهدای جهادگر در پیروزی‌های دوران جنگ تحمیلی تصریح کرد: قشر زیادی از کارکنان جهاد کشاورزی متولدین دهه ۶۰ و ۷۰ هستتد از این رو شهدای سنگر ساز بی سنگر باید بیشتر به این نسل جوان کارکنان جهاد کشاورزی معرفی شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز با بیان اینکه تقویت روحیه جهادی کارکنان در راستای انجام وظیفه ذاتی این دستگاه اجرایی که تامین امنیت غذایی کشور است امری بدیهی و لازم است، بر ضرورت قرائت وصیت‌نامه شهدا تأکید کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072217106
  • خبرنگار :