عملکرد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان ارزیابی می‌شود

معاون اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از آغاز ارزیابی عملکرد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف مهارتی مربوط به ۶ ماهه سال جاری به صورت وبیناری و برخط خبر داد.

رضا نیسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این ارزیابی با هدف آسیب‌شناسی عوامل بیرونی و درونی در چارچوب اهداف و انتظارات اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان انجام می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه هر سازمان برای استفاده بهینه از منابع خود و اثربخشی بیشتر، به ارزیابی و سنجش عملکرد نیاز دارد، عنوان کرد: عملکرد آموزشی در بخش‌های دولتی و غیر دولتی و نیز مشکلات مراکز در روند اجرای تعهدات مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و راهکارهای مناسب برای بهبود وضعیت و ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزش در این ارزیابی ارائه خواهد شد.

معاون اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان افزود: ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی با حضور روسای ادارات آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی، موسسات کارآموزی آزاد و آموزش در صنایع و موسسات آموزش عالی در ۱۹ گروه هدف آموزشی در بخشهای دولتی و غیر دولتی انجام می‌شود.

نیسی خاطرنشان کرد: مبنای ارزیابی عملکرد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه پورتال جامع آموزشی و مستندات واصله از مراکز است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403072217101
  • خبرنگار : 50300