تحویل سند ۳۰۰۰ هکتار از اراضی سایت میگوی گمیشان

پس از سالها انتظار با حضور معاون اول قوه قضاییه، سند سه هزار هکتار از اراضی بزرگترین سایت پرورش میگوی شمال کشور در شهرستان گمیشان تحویل شد.

ظهر امروز ۲۱ مهر ماه طی آیینی با حضور حجت‌الاسلام و والمسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری گلستان ۱۲۵ جلد سند مربوط به ۳ هزار هکتار از اراضی سایت پرورش میگو گمیشان به نمایندگی از دولت به مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تحویل داده شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان با اشاره به اینکه امنیت اقتصادی استان در گرو همکاری و همیاری ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی است، اظهار کرد: در حال حاضر استان گلستان رتبه دوم کشور را در حوزه امنیت اقتصادی به خود اختصاص داده است.

روح‌الله صلبی با بیان اینکه وزارت اقتصاد در راستای وظایفش به عنوان‌امین اموال دولت شناخته شده است، ادامه داد: با همکاری و مساعدت دادگستری گلستان عرصه سه هزار هکتاری سایت پرورش میگو که سند آن‌ها چندین ساله صادر نشده بود؛ امروز به نام دولت جمهوری اسلامی به نمایندگی از شیلات به عنوان دستگاه بهره بردار صادر شده است.

وی در آخر با تأکید بر اینکه از ثمره‌های این سند می‌توان به تسهیل فعالیت‌های تولیدی و افزایش سرمایه‌گذاری در این بخش اشاره کرد، افزود: رونق اقتصادی منطقه، ایجاد اشتغال برای ساکنان محلی، زمینه‌سازی توسعه پایدار صنعت پرورش میگو و بهبود شرایط معیشتی مردم از دیگر ثمرات این امر است.

انتهای پیام
 

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403072217083
  • خبرنگار : 50672