اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلانشهرها در همدان برگزار می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر همدان از برگزاری اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلانشهرها طی ۲۵ و ۲۶ مهرماه در همدان خبر داد.

محمود مسگریان یکشنبه ۲۲ مهرماه در صحن شورای شهر همدان که با حضور نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: اجلاس مجمع مشورتی شوراهای اسلامی شهرها و مراکز استانها ۲۵ و ۲۶ مهرماه در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این اجلاسیه با محوریت تبیین نقش شوراهای اسلامی در تصمیم‌سازی شهری و با شعار «اتحاد و همدلی شوراها تضمین توسعه پایدار شهرها» برگزار می‌شود، افزود: امیدواریم شورا تا ۱۳ مرداد ۱۴۰۴ اهدافی را که در جهت توسعه متوازن شهر دارد و با توجه به اهداف بودجه مصوب شده، محقق کند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه کمیسیون‌های مختلف شورای شهر همدان در طول فعالیت خود توانستند اقدامات اثرگذار و ارزنده‌ای را انجام دهند، خاطرنشان کرد: نقش نمایندگان مجلس در هم‌افزایی و پیشبرد اهداف مدیریت شهری موثر است.

به گزارش ایسنا، در این جلسه پوستر اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها در همدان با حضور عباس صوفی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر در سالن جلسات شورا رونمایی شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403072217068
  • خبرنگار : 50034