فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد

دستگیری عاملان ضرب و جرح ۸ شهروند بمی در عملیات پلیس امنیت

فرمانده انتظامی شهرستان بم از دستگیری ۱۲ نفر از عاملان سه نزاع خونین هفته گذشته در عملیات پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدلی نسب امروز ۲۲ مهرماه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سه مورد نزاع و درگیری مسلحانه در نقاط مختلف شهرستان بم و مجروح شدن هشت شهروند، برخورد با عاملان نزاع‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در عملیات اول در یک نزاع اعلام شده در محله سید طاهرالدین که منجر به تیر خوردن دو جوان با اسلحه کلت کمری شده بود، با حضور سریع پلیس امنیت عمومی عامل این تیراندازی در کمتر از ۲۴ ساعت با اسلحه به کار رفته در نزاع، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به نزاع دسته جمعی سه شب گذشته در خیابان تختی بین چند  جوان به علت حرکات حادثه‌ساز و توهین به یکدیگر در فضای مجازی که منجر به نزاع دسته جمعی بین آنها، تیراندازی، ضرب و جرح و خسارت به چند خودرو و یک منزل شده بود، گفت: در این راستا نیز در چند عملیات ضربتی توسط پلیس امنیت، ۹ نفر از عاملان این نزاع که جوان و نوجوان بودند همان شب دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی نسب با اشاره به تصادف بین یک خودروی پراید با موتورسیکلت در اطراف یکی از میادین شهر بم ناشی از رانندگی خطرناک و حالت غیرعادی که منجر به نزاع بین آنان و مجروح شدن چهار شهروند و سرنشینان موتورسیکلت شد، نیز بیان کرد: دو عامل این نزاع هم در کمتر از ۲۴ ساعت در عملیات غافلگیرانه پلیس امنیت دستگیر شدند.

وی در پایان تاکید کرد: بارها بر نظارت والدین بر فرزندان به ویژه در ساعات پایانی شب و پرهیز قشر جوان و نوجوان از تنش و نزاع تاکید شده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403072217040
  • خبرنگار : 50187