حمله مقاومت اسلامی لبنان به شمال اراضی اشغالی

مقاومت لبنان امروز (یکشنبه) در ادامه عملیات‌های خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی، نظامیان این رژیم در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی ساعت ۹:۳۰ صبح امروز یکشنبه در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت آن و دفاع از لبنان و مردم این کشور و در پاسخ به هدف قرار دادن غیرنظامیان و کشتارها توسط دشمن صهیونیستی پایگاه «طیرة الکرمل» واقع در جنوب حیفا را با موجی از موشک‌ها هدف قرار دادند و مقاومت اسلامی همچنان آماده دفاع از لبنان و مردم مظلوم آن هستند و هرگز در برابر اقدامات قلدرمآبانه و خصمانه دشمن کوتاهی نخواهد کرد.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی، حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد: نیروهای پیاده‌نظام دشمن اسرائیلی را پس از تلاششان برای نفوذ به منطقه کنعان در شهرک بلیدا واقع در جنوب لبنان با توپخانه هدف قرار دادیم.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز از زخمی شدن یک افسر و یک سرباز از تیپ «عتسیونی» در نبردهای جنوب لبنان خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی از ۲۳ سپتامبر (دوم مهر) حملات گسترده خود به لبنان را با ده‌ها حمله هوایی به ضاحیه جنوبی بیروت و شهرها و روستاهای واقع در جنوب لبنان آغاز کرد و همچنان به این حملات ادامه می‌دهد.

علاوه بر این رژیم صهیونیستی تلاش‌هایی برای نفوذ زمینی به برخی مناطق مرزی لبنان را آغاز کرد که با مقابله شدید نیروهای حزب‌الله لبنان مواجه شده و آنها تمامی تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای پیشروی و اشغال برخی روستاهای جنوبی هم‌مرز با فلسطین اشغالی را ناکام گذاشتند.

حزب‌الله لبنان اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه به حملات خود علیه رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403072217025
  • خبرنگار : 71588