مدیرکل نوسازی مدارس استان خبر داد

تامین ۶۶ میلیارد تومان تجهیزات کارگاهی برای هنرستان‌های خوزستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس خوزستان از خرید بیش از ۶۶ میلیارد تومان تجهیزات کارگاهی برای هنرستان‌ها از سوی این ادره‌کل و توزیع آن به صورت متوازن و عادلانه در سراسر استان خبر داد.  

محمد سعیدی‌پور در مراسم توزیع تجهیزات کارگاهی و تخصصی هنرستان‌ها  که امروز( ۲۲ مهرماه ) در هنرستان پسرانه مطهری ناحیه ۲ اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این تجهیزات هنرستانی بین دیگر هنرستان‌های استان خوزستان توزیع خواهد شد و امروز سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همگام با آموزش و پرورش، این آیین نمادین را به نام شهدا که الگوی تربیتی خوبی هستند، برگزار کرده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امسال موفق شدیم بیش از ۶۶ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی خرید کنیم که این تجهیزات در بخش‌های مختلف از جمله مکانیک خودرو، الکترونیک و تامین کالای خانگی هستند وبه صورت متوازن و عادلانه بین هنرستان‌های سراسر خوزستان توزیع می‌شوند.

عبدالله حبیبی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان هم در این مراسم گفت: امروز یک هزار و ۵۰۰ قلم کالا و تجهیزات هنرستانی کارگاهی در ۴۰ منطقه خوزستان بین ۵۰۰ هنرستان توزیع می‌شود.

وی افزود: برآورد می‌شود اعتبار هزینه‌شده برای تامین این تجیزات ۸۶ میلیارد تومان است که ۶۶ میلیارد تومان این اعتبار از سوی اداره‌کل نوسازی و ۲۰ میلیارد از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان تامین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در اسفندماه سال گذشته نیز ۷۰۰ قلم تجهیزات بین هنرستان‌های خوزستان توزیع شد و امیدواریم با توزیع این تجهیزات در هنرستان‌ها شاهد توسعه و رشد آن‌ها باشیم. یکی از اهداف بلند ما در خوزستان توسعه هنرستان‌ها است که در این راستا به تجهیزات نیاز داریم و این تجهیزات در رشته‌های مختلف بین هنرستان‌ها توزیع شده است. 

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403072216961
  • خبرنگار : 50225