فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان خبر داد

ثبت ۱۳۲۴ مورد گزارش مردمی ‌تخلف تغییرکاربری غیرمجاز در لرستان

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان گفت: گزارش ۱۳۲۴ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در استان از طریق سامانه ۱۳۱ دریافت شده است.

سرهنگ مسلم مؤیدی امروز (۲۲ مهرماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه موارد گزارش شده بدون شک راستی آزمایی شده است، اظهار کرد: از این موارد گزارش شده تاکنون بررسی و راستی آزمایی شده و جزئیات آن در سامانه سازمان امور اراضی کشور ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزانی که قصد اجرای طرح یا احداث بنا در اراضی زراعی و باغی خود را دارند تا قبل از هرگونه تفکیک، تغییر کاربری و خریدوفروش اراضی برای اطلاع از روند قانونی به اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان اضافه کرد: یکی از وظایف‌ جهاد کشاورزی مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی است و با متخلفانی که با تغییر کاربری اراضی کشاورزی امنیت غذایی کشور را تهدید می‌کنند، به‌شدت برخورد خواهد شد.

مؤیدی بیان کرد: برای حفاظت از اراضی کشاورزی برای نسل‌های آینده در جهت جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی مشارکت کنند و تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی را از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی ۱۳۱ گزارش دهند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072216953
  • خبرنگار : 50176