عضو شورای اسلامی مریوان:

شرایط برای حفظ عنوان پایتخت تئاتر در مریوان فراهم شود

عضو شورای اسلامی شهرستان مریوان با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های فرهنگی و مردم محور در شهر مرزی مریوان، گفت: شرایط باید برای حفظ و تقویت هنر تئاتر و عنوان پایتخت تئاتر خاورمیانه بودن مریوان فراهم شود.

ذکریا یوسفی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اهمیت ایجاد شور و نشاط در جامعه اظهار کرد: مریوان به عنوان یک شهر مرزی در کردستان امروز به واسطه میزبانی از هنرمندان تئاتر جهان شور و نشاط زیبایی را بین مردم خود شاهد است.

 وی افزود: جشنواره تئاتر خیابانی امسال مردم محور بوده و کاملا به صورت مردمی و با کمک نیروی مردم در حال اجرا است و شهرداری و شورای شهر مریوان هم زمینه را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره فراهم کرده اند.

عضو شورای اسلامی شهر مریوان، ایجاد شور و نشاط اجتماعی با اجرای برنامه های فرهنگی در مریوان را از اهداف اصلی شورای شهر اسلامی این شهر دانست و بیان کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر مریوان بدون هیچ چشم داشتی شرایط را برای هرچه بهتر برگزار کردن جشنواره تئاتنر خیابانی مریوان فراهم کرده و تمام تلاشش و توان خود را برای میزبانی از هنرمندان و گردشگران به کار گرفته است.

وی یادآور شد: امید است که با تلاش همگان مریوان باید بتواند همواره میزبان همیشگی جشنواره تئاتر خیابانی در خاورمیانه باشد و عنوان پایتخت تئاتر خود را حفظ و تقویت کند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403072216942
  • خبرنگار : 50541