عمار حکیم: تمامی اهداف اسرائیل در غزه با شکست روبه‌رو شده است

رهبر جریان حکمیت ملی عراق تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست در اجرای اهداف تعیین شده خود، شکست خورده‌اند.

به گزارش ایسنا، عمار حکیم، رهبر جریان حکمیت ملی عراق با صدور بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: هفتم اکتبر نقاب مظلوم‌نمایی اسرائیل در مقابل جهانیان را از چهره آن برداشت و حیثیت آن را بر باد داد؛ چراکه قوانین تاریخ همواره صلاحیت اهل حق و پیروزی آنها را با وجود تعداد کم و کمبود تجهیزات ثابت می‌کنند، قوانین تاریخ همچنین از وجود جایگزین‌هایی برای رهبری و عدم توقف حرکت با وجود شهادت رهبران ارشد سخن می‌گویند.

عمار الحکیم

براساس گزارش خبرگزاری بغداد الیوم، عمار حکیم همچنین تصریح کرد که اشغالگران صهیونیست به جز خرابی و ویرانی تجهیزات نظامی خود هیچ یک از اهداف اعلام شده خود در غزه را اجرایی نکردند و در اجرای اهدافشان ناکام ماندند.

وی در پایان بر لزوم حمایت عراق از مسأله فلسطین و همچنین لبنان تاکید کرد.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد دومین سال شده است که مقاومت فلسطین در نوار غزه طی یک سال گذشته ضربات سنگینی را به رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

رژیم صهیونیستی نیز که پیش از آغاز جنگ گمان می‌کرد خیلی زود می‌تواند مقاومت فلسطین در نوار غزه به رهبری جنبش حماس را نابود کند، پس از یک سال به هیچ یک از اهداف خود از جمله نابودی حماس، بازگرداندن اسرا و خنثی‌شدن تهدیدات علیه رژیم اسرائیل دست نیافته است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403072216937
  • خبرنگار : 71588