نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی، تبدیلی و صنایع وابسته در تبریز برگزار می‌شود

مجری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنایع غذایی، صنایع تبدیلی، ماشین آلات و صنایع وابسته تبریز گفت: این نمایشگاه از سوم تا ششم آبان‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز در ۲سالن پروین اعتصامی و آذربایجان برگزار می‌شود.

شهرام حسین‌نژاد دانشور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این نمایشگاه که با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت و تولیدکننده از استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود، در سه بخش محصولات غذایی، صنایع تبدیلی و ماشین‌سازان صنایع غذایی، توانمندی‌های این صنعت در معرض دید عموم و متخصصین قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در این نمایشگاه که در جهت تحقق شعار سال در راستای حمایت از تولید داخلی برگزار می‌شود، شرکت‌هایی از استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، تهران، البرز، قزوین، اردبیل، اصفهان، گلستان، خراسان رضوی، مرکزی و یزد حضور دارند.

وی ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، انجمن صنایع غذایی، شیرینی و شکلات و صنوف همگن، اتاق اصناف و چندین اتحادیه تابعه در این نمایشگاه همکاری تنگاتنگ داشته و امسال شاهد برگزاری نمایشگاهی متفاوت و وزین در شهر تبریز که پایتخت شیرینی و شکلات و ماشین‌سازان صنایع غذایی است، خواهیم بود.

مجری نمایشگاه EX FOOD تبریز مطرح کرد: در تلاش هستیم تا بازدیدکنندگانی از کشورهای عراق، آذربایجان، افغانستان و روسیه نیز در ایران حضور یافته و از این نمایشگاه بازدید کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، وی با اشاره به روی کار آمدن دولت دکتر مسعود پزشکیان و تشکیل دولت وفاق ملی، اظهار امیدواری کرد تا با درایت و برنامه‌ریزی جامع در حوزه اقتصادی توسط دولت محترم شاهد شکوفایی صنعت در پهنه ایران اسلامی باشیم. 

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403072216932
  • خبرنگار :

برچسب‌ها