حملات مقاومت لبنان به نظامیان صهیونیست ادامه دارد

مقاومت لبنان امروز(یکشنبه) در ادامه عملیات‌های خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی، نظامیان این رژیم در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی صبح امروز یکشنبه در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت آن و دفاع از لبنان و مردم این کشور تجمع نیروهای دشمن اسرائیلی در پادگان زبدین در مزارع اشغالی شبعا را با موجی از موشک‌ها هدف قرار دادند.

مقاومت لبنان همچنین اعلام کرد صبح امروز تجمع نیروهای دشمن اسرائیلی را در شهرک مارون الراس با توپخانه هدف قرار داد. پیش از این نیز حزب‌الله لبنان در ۱۰ بیانیه حملات خود علیه مواضع صهیونیست‌ها را از نیمه‌های شب گذشته اعلام کرده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی از ۲۳ سپتامبر (دوم مهر) حملات گسترده خود به لبنان را با ده‌ها حمله هوایی به ضاحیه جنوبی بیروت و شهرها و روستاهای واقع در جنوب لبنان آغاز کرد و همچنان به این حملات ادامه می‌دهد.

علاوه بر این رژیم صهیونیستی تلاش‌هایی برای نفوذ زمینی به برخی مناطق مرزی لبنان را آغاز کرد که با مقابله شدید نیروهای حزب‌الله لبنان مواجه شده و آنها تمامی تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای پیشروی و اشغال برخی روستاهای جنوبی هم‌مرز با فلسطین اشغالی را ناکام گذاشتند.

حزب‌الله لبنان اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه به حملات خود علیه رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403072216924
  • خبرنگار : 71516